Ostatni wypad we Francji w 2020

Sobota, 5 grudnia 2020 · dodano: 05.12.2020 | Komentarze 6

Obudzilem sie dzis przed 9tą, normalnie lubie pospac dłużej w sobotę.
Pierwsze co sprawdzilem pogodę na Sat24, uklad chmur wskazywal ze jest słońce i zostało mi niewiele czasu nim pogoda sie popsuje na dobre.
Zjadłem bułkę z mozzarellą i jazda.
Na trasie jednak pogoda byla jak w kalejdoskopie. Jakas dziwna mgła przyszla , potem slonce i znow jakies chmury i tak co sie wypogodzilo to wymyslalem dalszą trase.
Temp pokazywala 0st. Najsłabszym ogniwem byl brak ochraniaczy na buty. Ale założyłem podwojne skarpety i pierwszy raz od zakupu rok temu zalozylem takie ala ochraniacze bardziej na bloto niż temp. Cienkie jak papier ale moze cos tam dało.
Zamowione prosto z Wuhan ;P w rozmiarze XXL ale na moich butach 43 byly wH za małe, dziwne mają te rozmiarowki heheh.
Na ulicach mokrawo i slisko wiec dzis ostrożnie i tym samym jest to ostatni wypad w tym roku we francji.
Czas rozkręcić rower ;)

Zdjecia ułożone chronologicznie by zobrazować jak zmieniala sie pogoda

Panorama 180st piękna pogoda po lewej i zimna paskudna po prawej

i grafika pogody przed wyjazdem
Kategoria Rodan Alpy

| 20:34 wtorek, 8 grudnia 2020 | linkuj Kolzwer - cywilne zimowe obuwie jest dobre np w moim przypadku w ciezkie sniegi i jezdzac na zwykłych pedalach. A zadko jezdze na takich i wolę spd w ktorych jestem scalony z rowerem i musze zakładać zimowe ochraniacze których zapomnialem

Lapec - jpdl hahahahahhaha od razu przypomina mi sie obraz gdzie koles zjada skórkę od banana a.środek wywala heheheh.
Konieczne.w.starym roku trzeba się spotkac w 4ke
| 10:55 wtorek, 8 grudnia 2020 | linkuj W kwestii śniadania, zawsze mi się przypomina jak się laska zapytała co robicie z tymi kulkami jak już mozzarellę wypijecie :) :D.

Fotki jak zawsze super i wracaj już - może się jeszcze uda jakoś spotkać w ojczyźnie ;)
Kolzwer205
| 18:52 niedziela, 6 grudnia 2020 | linkuj Pogoda niepewna, ale klimat wyszedł ekstra na niektórych ujęciach. Ja ostatnio na stałej trasie postawiłem na "cywilne" zimowe obuwie, tyle że na trekkingu mogę sobie pozwolić na dowolność ubioru ;)
| 15:59 niedziela, 6 grudnia 2020 | linkuj Gizmo - chińszczyzna ale cos tam ochronilo przed zimnem

Trollking - co do zimowych ochraniaczy to lepiej dołożyć i kupic w pl mierząc wczesniej
Jeszcze troche i może da radę coś pokrecic w pl :):)
Dzieki pozdro
| 21:42 sobota, 5 grudnia 2020 | linkuj Widocznie rozmiarówka na chińskie stópki, do tego doświadczone Covidem :)

Faktycznie, jakby z tych chmurek śnieżkiem posypało, to byłoby wesoło. Kontrolka zrozumiała. Panoramcia świetna.

Zapraszamy do PL, tu na przykład w dwa dni robi się z minus dwa nagle plus dziesięć :)
gizmo201
| 21:13 sobota, 5 grudnia 2020 | linkuj Coś te ochraniacze marki sidi jakoś dziwnie nie dokredkowane są. Co to za chińczyk je robił, i do tego te szwy. Już decathlonowskie są dbalej wykonane.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aprze