Mikołajkowy tym razem ostatni wypad we Fr.

Niedziela, 6 grudnia 2020 · dodano: 08.12.2020 | Komentarze 3

Wczorajszy mial być ostatnim wypadem ale na horyzoncie coś pogoda majaczyła, więc niechetnie ale zebralem sily i wyszedlem.
W glowie obmyslilem mała pętlę, 3st i Heja.
W polowie trasy pogoda się poprawila na super fotki. I dla takich chwil warto bylo riszyc dupe.
Miejscowa znana mi bo bylem tu rok temu , ale nie z takimi widokami.
Taki sobie prezent zrobilem na 6go grudnia.
Dozo w kraju bo pogoda to sam deszcz soe zapowiada do zjazdu.

Jablka jeszcze wiszą, te których nie udało mi się zerwać heeheh
Kategoria Rodan Alpy

| 05:18 środa, 9 grudnia 2020 | linkuj Kolzwer - Dziekii, warto bylo hehe . Jablek nie próbowałem :):):):)

Trollking - dziekujemy za pozdrowienia hehehhe.
Rower jesZcze nie rozkrecony wiec nigdy nic nie wiadomo hahahahah
| 23:08 wtorek, 8 grudnia 2020 | linkuj Polskie niebo pozdrawia niebo francuskie - są bardzo podobne :) Piękne!

Fajnie, że Twój ostatni wypad był... przedostatnim :)
Kolzwer205
| 22:48 wtorek, 8 grudnia 2020 | linkuj Zjawiskowe niebo, faktycznie warto było się zebrać - ekstra panoramy! Jabłka już chyba sfermentowane ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jacyd