Rower:RALEIGH

Wycieczkowo po imprezie

Niedziela, 28 lutego 2021 · dodano: 01.03.2021 | Komentarze 4

Po malym melanżu w zwiazku z ur kolegi dnia poprzedniego, w pieknej pogodzie wyskoczylem pokrecic po starych śmieciach.
Ladna pogoda ale podczas jazdy chlodno.
W dalszym ciagu wypady to rozruch kości po przestoju i baza pod świąteczne krecenie w kraju.

niby ładnie ale góry zamglone

osły zapatrzone w ptaka

Ptasi familok :D

Pandemi nie ma

Kategoria 50-100km, Rodan Alpy

| 17:29 wtorek, 2 marca 2021 | linkuj Troll. Ja z Ptakami mam jak z grzybami. Znam tylko te najpopularniejsze. Hehe

Kolzwer - mam tak samo. Pikniki na kocu nigdy mnie nie krecily

Lapec - cieplo bylo ale nie do konca bo dzien wcześniej padalo.
Zacieram juz rece na Polskę, musze nadrobic km z wami.
| 09:35 wtorek, 2 marca 2021 | linkuj Osły jak Trollking na ptaszki polują ;)))

"Krótkości" ubraniowej zazdroszczę, ale już niedługo u nas też tak będzie można chodzić :). Polska poleca się na świąteczne kręcenie i nie tylko ;].
Kolzwer205
| 01:47 wtorek, 2 marca 2021 | linkuj Ujęcie z osłami najlepsze :) Ja tyko nigdy nie zrozumiem tego fenomenu plenerowego odpoczynku na kocu/ręczniku wśród takiego tłumu, jak na ostatnim zdjęciu.
| 22:20 poniedziałek, 1 marca 2021 | linkuj Na krótko? Kurde, zazdro :)

Super zoomy. Rewela.

A osiołki patrzą na srokę, jakbyś pytał :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ajaja