Rower:RALEIGH

Sobota wycieczkowo

Sobota, 6 marca 2021 · dodano: 07.03.2021 | Komentarze 5

Pogoda taka se, ochlodzilo sie do 8 st.
Poubierany wyskoczylem po okolicy w kilka miejsc ktore zaplanowalem.
1 miejscowa to Mural potem pojechałem na świeżo odkryta trase rowerową. I dalej wiadukt kolejowy oraz na koncu widok koło wielkiej figury Matki Bożej w Miribel.

Dzien Dobry

Praktycznie gola sciana pomalowana w 3d przestrzenne

piekny zapach bialych kwiatkow i nowoodkryta ścieżka rowerowa

nieczynny wiadukt kolejowy

peleton

mural pod wiaduktem

Kategoria Rodan Alpy

| 18:50 środa, 10 marca 2021 | linkuj Kolzwer - uwielbiam ten moment kiedy opuszczasz aglomeracje i masz pola i łąki. A w lini prostej pare km i.lokum korki i zgiełk heheh. Moze po świętach wpadbie więcej spokojnych zielonych terenow.

Lapec nowo odkryta lecz dla mnie heheh , czyba skrupulatniej musze przegladac ścieżki na mapy.cz moze coś.wiecej.wysledze
| 07:33 środa, 10 marca 2021 | linkuj Wdechowa ścieżka :). Szkoda że nie tylko Ty ją odkryłeś ;)).
Kolzwer205
| 11:10 wtorek, 9 marca 2021 | linkuj Mural 3d jest świetny, dużo to lepsze niż goła szara ściana. Bardzo podoba mi się widoczek z ujęcia zaraz za fotą z wiaduktem kolejowym, który zresztą też przykuwa uwagę :)
| 18:53 poniedziałek, 8 marca 2021 | linkuj Jeszcze miasto potrafi zaskoczyc. No temp nie najgorsza ale w dlugich spodniach kijowo sie.smiga
| 21:11 niedziela, 7 marca 2021 | linkuj Świetna miejska relacja. Lubię takie zoomy :) Fajne miasto.

Ja bym za plus osiem dał się dziś pokroić :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tynim