Rower:RALEIGH

Niedzielny ziąb na mieście. Zoomowo

Niedziela, 14 marca 2021 · dodano: 16.03.2021 | Komentarze 6

Ruszyłem niechętnie popstrykac fotki na mieście

Kategoria Rodan Alpy

| 05:58 środa, 17 marca 2021 | linkuj Dzięki Panowie.
Do fotek nie staralem się zbytnio. Zajawka byciem takim rowerowym fotografem przeszla mi dawno.
Obecny aparat nie chce się mnie słuchać w ust. Manualnych jak moj stary kodak. I to nie tylko moja opinia
A krzeselka to taki staly wystrój mini parku z widoczkiem :)
Kolzwer205
| 00:32 środa, 17 marca 2021 | linkuj Jest na co popatrzeć, ciekawa architektura, dobre kadry, a ta ponura pogoda tworzy ekstra klimat ;)
| 21:38 wtorek, 16 marca 2021 | linkuj Genialne foty! Świetny klimat, mroczny, industrialny, mniam :) I te zoomy mistrzowsko wykonane.

Krzesło ze sobą wziąłeś na plecy, żeby ujęcie wykonać, hehe? :)
| 11:35 wtorek, 16 marca 2021 | linkuj Djk71 - zawsze tak mam ze niechce mi sie strasznie a jak juz wyjde i zobacze jakies fajne widoki to pluł bym sobie w brodę jak bym został.

Lapec - jak bym byl ubrany typowo na rower to bylo by ok. Ale przemieszczam sie w cywilkach i przepizgalo mnie mocno bo wialo a pod plecakiem mokre plecy.

Jak to mawiają jak jest zimno a nie ma wiatru to jest ciepło, ale jak jest cieplo a jest wiatr to jest zimno.Hueahuea
djk71
| 10:38 wtorek, 16 marca 2021 | linkuj Warto było się ruszyć. Super zdjęcia.
| 08:32 wtorek, 16 marca 2021 | linkuj Pozazdrościć nazywania ośmiu stopni Celsjusza ziąbem :D

Fotki mega, ino tekst zjadło ;))).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zonen