Brak formy , pizgawca i spotkanie z Filipem

Niedziela, 21 marca 2021 · dodano: 21.03.2021 | Komentarze 9

Jak w tytule.
Nie chciało mi się ale Fiilip namówił mnie na małe kręcenie.
Niedawno obchodziliśmy urodziny więc opiliśmy symbolicznie nasze spotkanie i zdrowie.
Walczylem dziś z przeciwnościami   losu a było ich kilka.
Jestem załamany tym co się wyprawia na dworze.
Liczyłem na lepsze warunki pogodowe w moim urlopiku , ale jak narazie to bede siedział w domu i pił piwo.

Śląskie Kolorado Hueahuea

Czas przeszczepów

| 21:52 środa, 24 marca 2021 | linkuj Kolzwer - we Francji nie ma takich rozpadlin. Ciężko sie jest przyzwyczaić.
Co do korby to w aktualnej szosie wiecej niz sora r3000 bie wsadze. Jak poskladam cos konkretniejszego to i pomyśle o lepszym osprzecie.

Lapec - taki mamy klimat barowy hahahha. Dzieki śliczne pozdro
| 11:15 wtorek, 23 marca 2021 | linkuj To potrzeba urlopu do siedzenia w domu i picia piwa? :D. Nowości jakieś opisujesz heh :DDD.

Spóźnione, ale szczere "najlepszego" :)))
Kolzwer205
| 19:02 poniedziałek, 22 marca 2021 | linkuj Po zimie pełno drogowych atrakcji czyhających na rowerzystów, nie chciał bym trafić na podobne nocą. Podobają mi się te szosowe korby, póki co nie mam bazy do takich, za kilka lat jednak kto wie, na pewno będę celował na coś z Tiagrą :)
| 12:17 poniedziałek, 22 marca 2021 | linkuj limit - strzał w 10tkę :)

Anka - to tylko 1 piwko :).
Raczej unikam alkoholu , tym bardziej na rowerze, ale to wyjątkowa sytuacja.
Co do brzucha ogólnie to schudłem po świętach 8,5kg, a jak bym ograniczył całkowicie słodycze to myślę że było by o wiele więcej :P:P
Dzięki ale pogoda nie rozpieszcza. POZDROWIONKA dla Was
anka88
| 11:31 poniedziałek, 22 marca 2021 | linkuj Tylko nie przesadź z tym piwkiem, żeby zaraz brzuch się nie powiększył :). Pogoda jeszcze dopisze, nacieszysz się jazdą. Kolorado robi wrażenie. Pozdrowienia i udanego urlopu!
limit
| 11:27 poniedziałek, 22 marca 2021 | linkuj Czy ten wąwóz w jezdni to nie aby nad A1 jadąc od Wymysłowa do Rogoźnika (ewentualnie na odwrót)?
| 22:23 niedziela, 21 marca 2021 | linkuj Trollking - Dziękuję. No takie mamy zjawiska drogowe idealne dla szosowcow

Filip - trzeba poczekać do czwartku
| 21:41 niedziela, 21 marca 2021 | linkuj Smacznego piwka post factum :)

Widzę, że jakiś rów mariański odwiedziliście :)
gizmo201
| 20:01 niedziela, 21 marca 2021 | linkuj Dzięki, i oby w końcu te min. 10st. pojawiło się na termorurce.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ycies