Sprint , wicher i po opony

Piątek, 26 marca 2021 · dodano: 26.03.2021 | Komentarze 9

Jak w tytule pojechałem po oponki Continental Ultra Sport.
Na trasie paskudny wiatr ale trzeba było przycisnąć by zdążyć przed załamaniem pogody i nim chmury połkną słońce.
Niepocieszony jestem rozbieżnością AVG między stravą a licznikiem. Smuteczek :(. A liczylem na 30.
Muszę teraz zaniżyć współczynnik na liczniku by nie było jajec na przyszłość.
Ale jak na 2 trening nie ma tragedii :D i krótkim recovery

Mt. Blanc w Sarnowie  :D:D:D:D:D

Odgruzowany rumak :)

Kategoria 50-100km

| 12:19 poniedziałek, 29 marca 2021 | linkuj Kolzwer - Dzięki
Co do miary na chodniku to widziałem ii znam tą metodę ale to trzeba wiesz, wyjść z domu rozwinąć miarę a tak robiłem to w zaciszu domowym ale spróbuję zrobić tą metodę na płaskim :P
Kolzwer205
| 10:59 niedziela, 28 marca 2021 | linkuj Niezła średnia, pogratulować. Co do obwodu koła - nie mierz go w żadnym przypadku metrem krawieckim, bo odchyłka od rzeczywistości wyjdzie niezła, jak już metalowa taśma. Najlepszy sposób to jednak taśma położona na chodniku i zatoczenie jednego pełnego obrotu koła, trzeba na oponie zaznaczyć sobie jakiś punkt np. korektorem, kredą (ja dodatkowo do osi widelca podwiesiłem ciężarek, który idealnie wskazywał mi zbiegnięcie się tego miejsca na oponie po pełnym obrocie). Najlepiej jeszcze usiąść na rowerze, bo opona minimalnie się ugina. Sam ustawiłem liczniki Sigmy tą metodą i teraz dane pokrywają się prawie idealnie z gps-ami, jedynie wspomniana kwestia prędkości średnich się minimalnie różni.
| 22:15 piątek, 26 marca 2021 | linkuj Ok zobaczymy, dobrze że mam do tego celu miarę krawiecką :D:D:D:D
gizmo201
| 21:21 piątek, 26 marca 2021 | linkuj Troll ma rację wpisz poprawne. A strave traktuj jak Ja do rejestru trasy!
| 21:14 piątek, 26 marca 2021 | linkuj To bez sensu - wpisz prawidłową wartość, a Stravą się nie przejmuj :)
| 21:08 piątek, 26 marca 2021 | linkuj Panowie , pierwsze co zrobię ro zresetuje licznik i wpiszę wartość w mm obwodu koła. nawet zawyżę wartość by licznik pokazywał mniejsze prędkości niż są faktycznie ;)
| 18:57 piątek, 26 marca 2021 | linkuj Tak jest, średnia ze Stravy jest kompletnie niewiarygodna, się nie przejmuj :) Co więcej, licznik Sigmy również przekłamuje in minus, szczególnie przewodowy (ja mam taki), nie wiem jak jest z przewodowym. Mi po zatrzymaniu jeszcze liczy przez 3 do 5 sekund czas, co zaniża wynik. Na zwyklej trasie to nie robi wielkiej różnicy, ale w mieście masakruj. Sprawdź z ciekawości, czy u Ciebie też tak się dzieje.
gizmo201
| 18:34 piątek, 26 marca 2021 | linkuj Ps. zobacz u mnie różnicę w przewyższeniach rzeczywistych, które podaje, a które Strava podaje. To tylko apka, nawet fajna lecz to ciągle tylko apka!
| 18:33 piątek, 26 marca 2021 | linkuj Nie przejmuj się mi Strava względem licznika do max 1.4 km/h połyka. Widać licznik Sigma jest szybszy od licznika Cateye''a! A tak w ogóle licznik od razu pauzę łapie, a Strava jak to apki łapie po jakimś czasie - średnio 5-10s lub wcale :O

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wstaw