Z synem + error

Wtorek, 30 marca 2021 · dodano: 31.03.2021 | Komentarze 4

Pogoda była Super
Kondycja syna wyglada tragicznie.
Nauczanie zdalne plus rosnie pokolenie smartfoniarzy i mamy efekt.
Jeszce kilka lat temu jak go zbierałem na rower to było widac ducha walki. Przejezdzone kupe km z fajnymi srednimi i przygodami, a dziś jak bym zabral na rower astronaute po roku w nieważności na stacji ISS. :D
Masakra tyle powiem.:(

Zeszyt Syna :)
Kategoria Z Synem

| 08:49 czwartek, 1 kwietnia 2021 | linkuj Lapec - Zainspirowałeś mnie tymi powitałkami uehuahue

Trollking - Troche mi smutno bo jak jestem w pl i jest okazja to tego nie wykorzystujemy.
Ale mam nadzieję że kiedyś będzie chciał ze starym wybyć na jakąś fajną wycieczkę.

Kolzwer- Myślę że jak by na kilka wypadów z rzędu zabrał sie ze mną to bym na nowo rozbudził chęć kręcenia
Kolzwer205
| 21:04 środa, 31 marca 2021 | linkuj Po czasie pewnie przemyśli sprawę, że coś z kondycją nie tak i wróci do dwóch kółek, jak mówi @Trollking - ziarenko już siejesz ;)
| 21:01 środa, 31 marca 2021 | linkuj Nie załamuj się, ja też w dzieciństwie wolałem coś innego niż rower, tylko że były to książki. I komiksy :) I do tego przez to byłem grubym bachorem :) Potem mi się zmieniło, trwa do dziś. Ważne, że ziarenko rowerozy zostało zasiane.
| 08:12 środa, 31 marca 2021 | linkuj Powitałka za to godna :)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa itree