Kalorie: 1965 kcal

Poranny wypad na G. Św. Anny -> Strzelce Op.-> Lubliniec

Środa, 31 marca 2021 · dodano: 01.04.2021 | Komentarze 10

Wypad zaplanowałem wczoraj wieczorem, ale z rana tak mi się nie chciałooo.
Biłem się z myślami iść czy nie iść.
Temp o 7-mej  to zalewie 5 st. a wiedziałem że w południe dowali że się rozpuszczę.
Ubrałem się na krótki rękaw tyle ze miałem pod spodem wiatrówkę czapkę termo i komin.
Dało rade i dobrze że nie brałem nic długiego bo nie miał bym gdzie schować.
Na trasie zawiewało i było czuć niemoc.
Gdy dotarłem na Górę to wiedziałem ze nie ma czasu na foty bo w Lublińcu miałem pociąg i obawiałem się ze mogę nie zdążyć, a to jeszcze 51km dodatkowe.
Do Strzelec Opolskich jeszcze jakoś się jechało a potem nudy , straszne dziury , monotonia płasko, Pełno TIRów i o dziwo wiatr dalej mi wiał.
Na Dworzec dojechałem sporo przed czasem wiec miałem chwile na odpoczynek.
Dzień udany, pisząc jeszcze jadę w pociągu.
Sił miałem na styk wiec teleport pociągiem to piękna sprawa.
Z pociągu mam jeszcze 3km do domu ale tyle to już przyjemność :).
Reszta dnia dla rodziny. :) i tym wpisem zamykam Marzec.

P.S. Wprowadziłem Współrzędne do licznika. Wyszło mi idealnie 2100mm. I na całym dystansie zjadło mi 1km więc jest poprawa :)

Mural w Lublińcu

Kategoria 100-200 km

| 22:23 wtorek, 6 kwietnia 2021 | linkuj LApec - Dziękii. Ja lubię te miejsce
Co do sprzętu to jak go budowałem to miał wyglądać ale waży sporo i to czuć na trasie
| 12:43 wtorek, 6 kwietnia 2021 | linkuj Stówki gratuluje!! Do tego na obiad w domu - nierealne dla mnie :))). Chyba że wyjazd dzień wcześniej by był :D

Na Ance nigdy nie byłem, i nigdy nie będę - za dużo osób o tym "trajkoce" więc przereklamowane jak dla mnie :P

BTW: piękny masz ten sprzęt!! :).
| 19:24 piątek, 2 kwietnia 2021 | linkuj Przetestujemy Panie
gizmo201
| 07:53 piątek, 2 kwietnia 2021 | linkuj Od Strzelec podjazd łatwiejszy, szybszy. Chodź od Sławęcice też płaski. Oba krótkie. Polecam zahaczyć o Kotlarnię i Rudy Raciborskie, ale to albo mtb albo gravel. Idealna trasa do zapinkalania i do tego pyk 2 z przodu!
| 22:40 czwartek, 1 kwietnia 2021 | linkuj Kolzwer - Dzieki. kolejowego cos tam znajdziesz. Jest wezel w Pyskowicach moze tam. A ja cos planuje w twoje rejony uderzyć. Myślę by wpaść na Klepaczke kolo Wręczycy albo rejony Lesniowa

Trollking - Dzięki. Nie lubię byc przejazdem bo rejon ma potencjał. Musze tam wpaść goralem to bedzie więcej fajnych fot.
| 18:41 czwartek, 1 kwietnia 2021 | linkuj Super fotki, fajny wypad, choć na styk. Stówki gratuluję :)

A ten mural... rewela normalnie.
Kolzwer205
| 11:40 czwartek, 1 kwietnia 2021 | linkuj Ekstra ujęcia, w tym roku być może odwiedzę te rejony, planuję już od dwóch lat, ale jeszcze nie było okazji. Oczywiście moim priorytetem są tam ciekawe szlaki kolejowe ;)
| 09:51 czwartek, 1 kwietnia 2021 | linkuj I CI powiem że ten Podjazd..... Kuźwa śmieszny jest. CO się zacząłem rozgrzewać to już koniec podjazdu uaheuhauehu
| 09:50 czwartek, 1 kwietnia 2021 | linkuj Powiem Ci ze pierdziele wypad na Ankę przejazdem. Trochę żałuję bo fajne fotki by były a tak to musiałem jechać na pociąg.
To będzie miejsce docelowe ale zmieniam trasę i będę tam jechał od Strzelec, bo od Kędzierzyna same dziurska
gizmo201
| 09:30 czwartek, 1 kwietnia 2021 | linkuj Anka rulez! Muszę tam zawitać po razy n-ty.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hacwb