Podjazdy: 18 m
Rower:RALEIGH

Pomoc + nowy przecinak

Czwartek, 22 kwietnia 2021 · dodano: 23.04.2021 | Komentarze 4

Osoba na grupie z fb miala problen z dobraniem długości łańcucha w rowerze z napedem 1x11.
Pojechalem pomoglem i rowerowy wypad po pracy zaliczony.

A dzień wcześniej nabylem w mega okazji cenowej kolejną używana szosę.
Aktualny gruz ktorym sie poruszam tu ograniczał mnie i nie jestem zadowolony.
Postanowiłem więc poszukać okazji , i po tygodniu poszukiwań dorwalem szosę.
Aluminiowy Decathlon 7.2 o wadze 11kg prezentuje sie calkiem nieźle.
Aktualnie całego wypucowalem od A do Z i jestem zadowolony.
Lancuch czyscilem ręcznie 3h i wygląda jak nowy :) , wczesniej to tylko szejki w benzynie.
Owijka poprawiona, wszystko wyregulowane więc można śmigać
W kolejnym wpisie bede go testowal i zobaczymy co i jak.
Obawiam sie podjazdów bo na kasecie mam max 24T heh

Elegancja Francja i drzew nie trzeba wycinać jak w Pl

Kategoria Rodan Alpy

gizmo201
| 16:18 sobota, 24 kwietnia 2021 | linkuj Decathlonowski szczur
| 07:21 sobota, 24 kwietnia 2021 | linkuj Trollking - jak na 90 euro ja jestem zadowolony. Co do drzew to również jestem mile zaskoczony.

Kolzwer - artykuł zaraz oblukam :):):):)
Rower zaraz bede testowal a kaseta to Sunrace :P
Kolzwer205
| 04:32 sobota, 24 kwietnia 2021 | linkuj Patent z tym dachem mają świetny, w PL czegoś takiego nie widziałem, nie licząc starego drzewa i domu w Ojcowie (dla niewtajemniczonych jest drugi w tym artykule: https://weekendownik.blogspot.com/2018/09/zabytki-ojcowa-dwa-niezwyke-drewniane.html?m=1)

Jak rower jeździ tak, jak wygląda to setki kilometrów gwarantowane. Kaseta może i z małym zakresem, ale te starsze są bardziej wytrzymałe.
| 21:18 piątek, 23 kwietnia 2021 | linkuj Łooo, super. Ten rower wygląda lepiej niż mój, hehe :)

Wielki szacun dla Francuzów za to drzewo. Tym się różni cywilizowany kraj od Polski.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina