Test szosy i mega wiosna

Sobota, 24 kwietnia 2021 · dodano: 24.04.2021 | Komentarze 7

Dziś testuje świeżo zakupionego rowerka, co prawda używany ale za grosze.
Trochę wiało trochę górek i czuje w nogach zmęczenie. Ale temp zajebista bo 25 st wywaliło na termometrze jupi

Pisząc wpis zauważyłem że jestem opalony i to za mocno ;/
Co do roweru to Trochę czasu minęło nim go jako tako ustawiłem pod siebie.
Co zauważyłem to lekko krzywy widelec a mam go stalowego.
Widocznie ktoś zaliczył szlifa bo prawa manetka była delikatnie przekrzywiona  i oś piasty nie jest równoległa do kierownicy.
Więc albo to wyprostuje w Polsce albo wymienię widelec na alu albo alu/carbo.
Co do kasety to tak jak obstawiałem , stromy podjazd mnie pozamiatał, raz ze forma a dwa że 24T to za mało a mam za 2 tyg zdobywać alpy więc nie ma żartów.
Pomysł mam taki by przerzucić kasete  z mtb  i może zatrybi

Kategoria Rodan Alpy, 50-100km

| 10:29 poniedziałek, 26 kwietnia 2021 | linkuj O kurde, to da się wyjść na dwór w krótkich spodenkach?? :O :DDD. Czekam na relacje z Alp ;))
| 10:47 niedziela, 25 kwietnia 2021 | linkuj Kolzwer - mam w accencie karbonowy z alu i jest git.
Gizmo - to prawda, wszystko siedzi u mnie. U rodzicow dzis w niedziele sypalo śniegiem w Gdyni.
gizmo201
| 07:22 niedziela, 25 kwietnia 2021 | linkuj Panie, ale tam zielono. Teraz już wiem gdzie się straciło to co całe ciepło, słońce i super warunki!
Kolzwer205
| 06:48 niedziela, 25 kwietnia 2021 | linkuj Temperatura jak w lecie, a tu w PL rano jeszcze przymrozki się zdarzają. Jak już będziesz wymieniał widelec to albo nowy stalowy, albo carbon+alu, sam alu to najgorsza opcja z tych trzech, miałem okazję testować wszystkie rozwiązania i sam alu jest zdecydowanie za sztywny w porównaniu do pozostałych.
| 22:29 sobota, 24 kwietnia 2021 | linkuj Hehe, nie ma za co :) I tak fajne ogarnianie bestii :)
| 22:06 sobota, 24 kwietnia 2021 | linkuj Trollking - Dzieki ze mi napisałeś o średniej bo się pomyliłem a nie pasowało mi że mam avg 26
Okazało się ze sekundy ze strawy wpisałem jako minuty hehehe.
Już poprawiłem i się wszystko zgadza. Dziś to miałem istnie żółwie tempo , miasto podjazdy i ciągle coś regulowałem :P
| 21:33 sobota, 24 kwietnia 2021 | linkuj Średnia jak na pierwsze testy zdecydowanie ok, więc jest dobrze. Ja szosą zaliczyłem tyle gleb, że chyba nie mam prostego elementu w rowerze :)

Ale tam ładnie u Ciebie!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acysu