Podjazdy: 57 m
Rower:RALEIGH

Niedziela po mieście

Niedziela, 25 kwietnia 2021 · dodano: 26.04.2021 | Komentarze 12

Dzięń po upalnej sobocie był bardziej łaskawszy , więc postanowiłem ,że pojadę sobie na miasto w cywilkach.
Przetoczyłem się przez miasto tempem turystycznym, ale spotkała mnie jedna zabawna sytuacja.
Mianowicie na jednej ze ścieżek pieszo rowriwych wzdłuż głównej rzeki miasta wyprzedził mnie kolo na szosie , taki ala PROs.
Od razu włączył mi się pościg za zajączkiem i się szybko usiadłem mu na kole.
Jako że w rowerze MTB wróciłem do lepszej pozycji po założeniu z powrotem zwykłych pedałów i przesunięciu siodła do przodu, to lepiej się jechało.
Koleś usłyszał przeskakujące moje manetki to się lekko wkurzył ze ktoś mu na dupie siedzi i depnął mocniej.
Dynamiką mi lekko odjechał ale po chwili znowu mu siedziałem na dupie i gdy kombinował wymijanie pieszych ja objechałem wszystkich prawą stroną po trawie zostawiając go w tyle.
Niby nic takiego , moja forma daleka niż w szczycie ale było to zabawne ze trochę udało mi się wzbudzić w nim lekką konsternację haeuheuh
Lubię takie pościgi od małego i zawsze traktuje je jako taki trening sprint:P:P

Kategoria Rodan Alpy

| 16:43 wtorek, 4 maja 2021 | linkuj Kolzwer - lubie takie sytuacje. Brawo dla Ciebie
Kolzwer205
| 00:47 wtorek, 4 maja 2021 | linkuj Mnie jakiś czas temu wracając z pacy w weekend wkurzyła taka grupka "pro szoszonów", najpierw nie chcieli wpuścić mnie na ddr-ce, choć jechałem szybciej, a później byli wielce zdziwieni, że jednak wyprzedziłem ich mieszczuchem, wtedy przyśpieszyli, tyle, że mnie już nie dogonili :)
) Ciekawe sprzęty w tym wpisie ;)
| 18:17 środa, 28 kwietnia 2021 | linkuj Mamy :)

| 10:30 środa, 28 kwietnia 2021 | linkuj Nie chciało mi się czekać az ruszy. To jak taką macie to bajunia
| 21:01 wtorek, 27 kwietnia 2021 | linkuj Masz rację z tą ciuchcią, dopiero się przyjrzałem i zobaczyłem ludzi w środku. Mega, tak jak poznańska Maltanka, zdecydowanie :)
| 16:50 wtorek, 27 kwietnia 2021 | linkuj Trollking - ciuchcia jeździ i gwizda. Co do ludzi to 50% ma maski a kolejne bez. Mali tego. W tym mega parku jezdzi konno policja i mandatow nie wlepia, sam bylem bez maski.

Lapec - dzieki, ślub był ale 11 lat temu :)

Limit - hehehehe moze kiedys tak bedzie. Btw zapraszam w moje polskie rejony, może nie to co Francja ale lubie je bardzo
limit
| 08:55 wtorek, 27 kwietnia 2021 | linkuj Próbowałem skojarzyć z fotek miejsca w Bytomiu ale zupełnie mi nieznane. Albo tak się pozmieniały, że nie poznaję. Chyba będę się musiał wybrać na cały dzień kręcenia po mieście, żeby sobie poprzypominać.
W cywilnych ciuchach na rowerze czuję się jak nagi :-p
| 05:47 wtorek, 27 kwietnia 2021 | linkuj Stylówa jakbyś do ślubu jechał :DD
| 21:13 poniedziałek, 26 kwietnia 2021 | linkuj PS. I nawet poznańską Maltankę (kolejkę) mają, ale gorszą, bo nieczynną :)
| 21:12 poniedziałek, 26 kwietnia 2021 | linkuj Hehe, cuda-wianki, nawet dosłownie :)

Fajna historia, przerabiałem podobne wiele razy - jako szoszon uwielbiam wkurzać takich "pro" szosonów w górach, gdy jadę na mtb. Ale żeby nie wyjść na ostatnią świnię, czasem daję na płaskim koło ludziom na mniej "ścigaczowych" rowerach jeśli sobie tego życzą :)

Jak tam ładnie... i ludzie siedzą na trawie koło siebie bez mandatów...
| 20:19 poniedziałek, 26 kwietnia 2021 | linkuj Ja to jestem Cienki bolek :P
gizmo201
| 20:13 poniedziałek, 26 kwietnia 2021 | linkuj Po v-maxie widać, że tylko dopisek PRO miał nic więcej. Jak widać pieniądz nie jeździ!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losis