W końcu się wypogodzilo. Mt. Thou

Niedziela, 2 maja 2021 · dodano: 04.05.2021 | Komentarze 4

Po deszczach wypogodziło się na tyle ze wybrałem się w najbliższe górki.
Plan był taki by dać w palnik nogom,bo niebawem będę musiał się zmierzyć z Alpami a kondycje to mam mizerną.
Pozjazdy były krótkie i strome, udało się pożyczyć z MTB kasetę i podmienić w szosie , czyli z 11/24 zamieniłem na 11/28.
Było fajnie, pełno kolarzy i dzionek zaliczony.

Kategoria 50-100km, Rodan Alpy

| 10:28 środa, 5 maja 2021 | linkuj Trollking - dzieki. Co do lancucha szerokość soe zgadza , czyli na szosie i na mtb latam z 8rz kasetami :)

Kolzwer - No klimat taki Marsjański heheh. Co do kasety to 28 jest ok. Nie chce większymi koronkami rozleniwiac nóg. Muszą sie zaadaptować do warunków. :) Potem mi sie odwdziecza jak przyjdzie zmierzyć sie z jakąś ściana hehehehe

Lapec - akurat zjazdy sa lagodne ale dlugie, strome zjazdy byly by w kierunku skąd podjezdzalem ale duzo tam zakrętów czyli dupa. Ale jak jechalem w Alpach to puszczenie hebli i zaraz bylo 50 bez niczego.
Co do swiatel jestem w stanie sobie wyobrazic. Sprawdzać nie bede bo swiatel nie mam a po drugie szkoda mi wydac 600zl na mandat jak mnie żabie pały złapią o tej godz. Hueahueabu
| 07:02 środa, 5 maja 2021 | linkuj V-max z takiej górki to pewnie bez pedałowania i ... z zaciśniętym heblem :D

Widoczek mega nie głupi, ciekaw jestem jak tam w nocy to wygląda, przy tych wszystkich światełkach z miasta :)))
Kolzwer205
| 22:34 wtorek, 4 maja 2021 | linkuj Ciekawa nawierzchnia tam na górze, fajnie kontrastuje z szosowymi oponami :) 11-28 to w sumie też taki nawet mało MTB-owski zakres przy obecnych standardach, sam w trekkingu mam największą 34T (niedługo zmieniam na 11-32T, bo w sklepach nie ma za rozsądną cenę mojej ulubionej 11-34), a w moim fulu to nawet na 36T się kończy :)
| 21:06 wtorek, 4 maja 2021 | linkuj To da się zamienić kasety z szosy na mtb i łańcuch nie wrzeszczy? :)

Ładnie, nie tylko pogodowo :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa itepe