Gościnnie w Bourg Saint Maurice, dzień 1/2

Sobota, 22 maja 2021 · dodano: 24.05.2021 | Komentarze 5

Dzisiejszy wpis to prolog do kolejnego konkretniejszego wpisu który wjedzie wkrótce.

Przyjechałem z kumplami w gościnę w Alpejskie górki , gdy reszta chłopaków zaczęła ostro imprezować mi udało się wyskoczyć na rowerek i pozwiedzać okolicę.
Co prawda  też udało mi się coś łyknąć ale na ty;e by móc bezpiecznie pojeździć.
Okolica bajeczna , fotki nie oddadzą tego co widziałem na żywo.

Pisząc ten wpis jestem już po drugim dniu i po kolejnej wycieczce która dostarczyła mi wielu pięknych widoków i wrażeń
Do kolejnego niebawem

Bourg Saint Maurice
Bourg Saint Maurice © Roadrunner1984

Kategoria Rodan Alpy

| 16:38 środa, 26 maja 2021 | linkuj Kolzwer - oj znalazly by sie miejscowki. Kolo Genewy kiedyś focilem taki zajebisty most kolejowy ze hej. Jak znajdę to Ci pokaże.
Kolzwer205
| 10:50 środa, 26 maja 2021 | linkuj Jakość dróg i te widoki są ekstra, ja chyba nawet widzę kolejowe miejscówki dla siebie :)
| 16:05 wtorek, 25 maja 2021 | linkuj Lapec - okolica bajka nawet dla tych co gór się boją. Co do relacji to wjedzie więcej fotek :)

Trollking - Ten wpis to nic do widoków jakie widziałem dnia następnego.
Co prawda byłem w tych okolicach rok temu w sezonie letnim i było bajecznie ale teraz śnieg robił robotę :)
Ciesze się że mogę zabierać rower i jeździć niż siedzieć na kwaterze i chlać :P
| 08:53 wtorek, 25 maja 2021 | linkuj Świetna okolica i relacja! Fotki z drugiego dnia na Stravie widziałem i do końca nie wiem czy chce relację oglądać hehehe :D
| 22:26 poniedziałek, 24 maja 2021 | linkuj Prze-kur...de-cudowny klimat!

Fajnie, że zamiast chlać na umór, jak to rodacy i im podobni potrafią na obczyźnie, masz pasję. Do tego pięknie ją dokumentujesz :)

Owieczki mają jak zwykle plusa :)

Czekam z niecierpliwością na ten następny wpis :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciepr