Zniszczył mnie dziś wiatr

Sobota, 29 maja 2021 · dodano: 30.05.2021 | Komentarze 7

Pogoda piękna, upał i po rannym sprzątaniu chaty wybrałem się na rower.
Pojechałem do kolegów nad jeziorko , pogrilowalismy połowiliśmy ryby i pojechałem na znane mi górki.
Byłem dziś bez formy niestety. Na trasie którą skróciłem wiatr zniszczył mnie na tyle ze ledwo doczłapałem się do domu.
Walczyłem pół trasy a jak zwykle przed domem odzyskałem trochę energi

Kategoria 50-100km, Rodan Alpy

| 10:26 wtorek, 1 czerwca 2021 | linkuj Trollking - a wiesz dla czego..... Francuz nam mówił że awego czasu Rumuni czy jakies inni obcokrajowcy klusowali i wylawiali ryby na potege i porobili takie ograniczenia. Wcale bym sie nie zdziwił jak by wśród nich byli Polacy. Czasem widać jak sloma z butów wystaje
| 21:11 poniedziałek, 31 maja 2021 | linkuj Bardzo mi się podobają takie reguły :)
| 19:56 poniedziałek, 31 maja 2021 | linkuj Limit - ciepło u mnie od miesiąca :) a u Was w tym tyg zrobi się super

Trollking - ryba wypuszczona takie reguły tu obowiązują

Kolzwer - taki mamy zwariowany rok i musimy sie z tym pogodzić. U mnie lepiej bo taki tu klimat panuje siłą rzeczy :P

Lapec - my tu grilujemy od miesiąca heheh
P.s. dopiero teraz sie przyjzalem hahahahha Może dlatego ze ja o calkiem innych rzeczach myślę :D
| 08:40 poniedziałek, 31 maja 2021 | linkuj Ja tu marze o krótki spodenkach a u Ciebie grilowanko już - zazdro :)

PS: zbereźny trochę ten jeden kwiatek z pierwszej foty :DD
Kolzwer205
| 22:20 niedziela, 30 maja 2021 | linkuj Fajne ujęcie z fontanną i ekstra widoczki na deser, u Ciebie już takie warunki jak latem, a do PL ciepła wiosna nie chce na dobre zawitać.
| 21:27 niedziela, 30 maja 2021 | linkuj Rybka mam nadzieję wypuszczona? :)
limit
| 17:54 niedziela, 30 maja 2021 | linkuj Ale masz przynajmniej ciepło. A tu u nas pizgawica. Może z +15, zimny wiatr, mało słońca.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tyrap