Road Plus :) czyli "pomodzona" szosa juz w PL :P

Poniedziałek, 28 czerwca 2021 · dodano: 29.06.2021 | Komentarze 4

Jak w tytule francuska szosa już w Polsce po odbyciu lekkich modyfikacji.
Zmieniłem koła na szersze z obręczy 13mm i 23C na 15mm i 25C.
Jeździ się fajnie ale muszę wyeliminować bicie w tylnym kole.
Przyczyna to źle ułożona opona przez za szeroką taśmę ochronną.

Widelca stalowego "1kg" nie udało mi się wymienić, co prawda na siłę dało by się ale mój inny karbonowy "0.37"kg miał lekkie luzy na  łożu.
Krótko mówiąc dwie różne technologie łożyskowania się trochę się gryzły i występował delikatny luz na który nie mogłem sobie pozwolić.

P.S.
Na własnej skórze musiałem się przekonać jak kijowo jedzie się obecnie wyfrezowanym dwukilometrowym odcinkiem ulicy Józefa Korola w Tarnowskich górach i dalej przechodzącej w Strzelców Bytomskich na terenie Bytomia.
Może MTB to przełknie ale szosa niezbyt :P:P:P:P:P

IZKA dzięki ale mi do szajbajka daleko i nie kreuje sie na niego :)  Super gość z mega wiedzą dla laików i nie tylko.

| 08:58 środa, 30 czerwca 2021 | linkuj Kolzwer - no dokładnie i wiem ze gravel bedzie idealny dla mnie :):):)
Kolzwer205
| 08:13 środa, 30 czerwca 2021 | linkuj Na szerszych oponkach to i widać polna droga zachęca :))
| 21:45 wtorek, 29 czerwca 2021 | linkuj Trollking - Ale z szerszymi oponkami mozna poszaleć w lekkim terenie.
Co do Decathlonu to masz racje bo w pl nigdy nie widzialem roweru syngowanego tą marką hehe
| 21:12 wtorek, 29 czerwca 2021 | linkuj Bo szosa jest od jazdy szosą. I tylko po niej, jak sama nazwa wskazuje. Jeśli śmieszki i inne wynalazki, to tylko asfaltowe, inne się olewa. Howgh! :)

Fajnie, że ściągnąłeś sprzęcik do Polski. Jakbyś chciał sprzedać kiedyś, to pewnie Deca zapłaci sporo za taki rarytas ze swojej stajni :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa argiw