Potrenowane

Środa, 30 czerwca 2021 · dodano: 02.07.2021 | Komentarze 9

Spotkanie z Filipem po 3 miesiacach.
Pojechaliśmy w znane nam pagórki dając sobie lekki wpier...
 Zmeczylismy nogi i tym samym wyszedłem ze strefy komfortu co ma na celu progres obecnej formy.
Dojeżdżając do domu byłem zajechany

Na wieży widokowej. Dalej zamknięta pśśś

EC Łagisza Będzin^^^

EC Jaworzno

Huta Katowice

Kierunek Chorzów i stadion Śląski

EC Szombierki Bytom

Kierunek lotnisko Pyrzowice
 kubek na kawę

Kategoria 50-100km

| 21:03 środa, 7 lipca 2021 | linkuj Lapec - dzięki. Smieszne jest to ze HK a od Katowic to jest kawal drogi jak i lotnisko Katowice hehe
| 07:16 wtorek, 6 lipca 2021 | linkuj Relacja jak zawsze godna :)). Fajnie że HK ofociłeś - dużo osób nie wie jakie to pierd**ne :D
| 06:40 sobota, 3 lipca 2021 | linkuj Limit - juz raz na goralu jechałem i bylem w tyle

Kolzwer - zapraszamyy

Trollking - dzieki, Śląsk naprawde jest zielony i wiele osób sie o tym przekonało i zdziwiło
| 20:54 piątek, 2 lipca 2021 | linkuj No i taka dyskusja kulturalna mi się podoba - same skromnisie :)

Fajny na fotkach ten Śląsk - zielono i industrialnie w jednym. Super.
Kolzwer205
| 16:04 piątek, 2 lipca 2021 | linkuj Niezłe tam industrialne motywy, chyba na urlopie pod koniec lipca odwiedzę to miejsce :)
gizmo201
| 15:10 piątek, 2 lipca 2021 | linkuj Takiej różnicy być nie powinno, ale co jak co przeciepek brakuje. Z Authoraka wycisnę max 57.2km/h (ratio na więcej nie puści). Chyba że na mega zjeździe to inna bajka! Jest co poprawiać, noga może jest, ale chęci i formy brak :( Nie ma co zwalać na cuś tam. Jarek gdyby podjazdy poprawił to by mnie z 2 razy objechał. Póki co jest jeszcze remis, no chyba że zmienię sprzęt na szybszy ...
limit
| 14:56 piątek, 2 lipca 2021 | linkuj No Filip ma ciężką nogę i dobrą kondychę. Pomyśl jakby to było, jakbyś nie na szosie pojechał :-)
| 14:49 piątek, 2 lipca 2021 | linkuj Łoj tam oj tam. Jak bym mial nogę jak ty pod górę i wytrzymałość na dlugie dystanse bylo by super. Hehehhe
gizmo201
| 14:19 piątek, 2 lipca 2021 | linkuj Jaki tam zajechany? Chyba będę wybierać trasy tam gdzie są podjazdy i proste, bo na zjazdach Pan demolkę urządzasz. Chwila moment i robi się odległość min. 400-500m. Na podjazdach dochodzę, ale co z tego jak zaraz zjazd i zaś ta sama sytuacja ma miejsce!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hwala