Na miasto

Piątek, 2 lipca 2021 · dodano: 03.07.2021 | Komentarze 5

Jadąc do centrum zahaczylem o bar w Miechowicach gdzie zjadlem rybke.
Potem pojechalem do znajomego po okladziny bo zajechalem obecne chemią na myjni :(. Wstyd hamowac jaj rower gra niczym orkiestra.

| 08:09 wtorek, 6 lipca 2021 | linkuj Lapec - 2 kawalki ryby surówka i lemoniadka 13 zl. Tanio pysznie i niedrogo jem tak od lat jak jestem niedaleko

Trollking - nie jeżdżę w sluchawkach musze wiedziec co sie dzieje wokół. A co do hamowania to nie hamuje

Kolzwer - to tak napier ze wszyscy wokół się oglądają hahahahah

Limit - wole darty metal niż orkiestra dęta hahahahahah
| 06:54 wtorek, 6 lipca 2021 | linkuj Rybka w bardziej przystępnej cenie aniżeli nad morzem? :DDD
| 16:51 sobota, 3 lipca 2021 | linkuj Ja mam jeden patent na takie techniczne problemy: słuchawki o stopień głośniej i po sprawie :)
Kolzwer205
| 15:43 sobota, 3 lipca 2021 | linkuj Po drugim zdjęciu od razu zgłodniałem :))
Na pieszych spacerujących ddr-kami zamiast dzwonka dobrze takie hamulce działają :)
limit
| 13:25 sobota, 3 lipca 2021 | linkuj Posłuchałbyś klocków z mojego fatbike-a. Odgłos dartego metalu taki, że nawet kierowcy się oglądają co się dzieje :-D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ykows