Rower:RALEIGH

Transfer do nowej firmy i znane mi tereny. Part 1/5

Niedziela, 15 sierpnia 2021 · dodano: 26.09.2021 | Komentarze 6

Cześć ludziska.
Przepraszam Was że tyle zwlekam z wpisami ale mam takiego leniaaaa a roboty od ......a
Od rana do wieczora poza chalupą 6 dni w tyg to sie nic nie chce.
postaram się jakoś nadrobić wasze wpisy bo pewnie dużo mnie ominelo.

Życie jak w kalejdoskopie sprawilo ze znalazlem sie w miejscu ktore dobrze znam i wy tez z wpisów sprzed kilku miesięcy.
Niestety praca 6dni w tyg wiec pozostaje tylko weekend.
Upal niemiłosierny wiec wybralem sie na znany widok bo mieszkam teraz u podnóża tej skarpy hehe.
Pogoda piekna ale zmienila sie diametralnie.

Tu mieszkam u podnóża skarpy w jednym z tych domków :):):)

Pierw taka chmura a pootem

takie jaja
Kategoria Rodan Alpy

Kolzwer205
| 23:45 niedziela, 30 stycznia 2022 | linkuj Miło rzucić okiem na takie zdjęcia, widok na końcu prawie jak z apokalipsy :))
| 08:27 sobota, 2 października 2021 | linkuj Lapec - koteł sąsiada. Co do transferu to cos w tym jest że ważny bo w poprzedniej firmie juz puszczalem korzenie hehehhe
| 07:07 środa, 29 września 2021 | linkuj Drugi (po Messim) najważniejszy transfer w tym roku we Francji heh :DDD

Miejscówka mega, a kot w pakiecie czy spotkany? :>
| 21:51 poniedziałek, 27 września 2021 | linkuj Współczuję :( Trochę wiem, co czujesz, ale chyba nie aż tak.
| 17:45 poniedziałek, 27 września 2021 | linkuj Trollking - miejscowa odwiedzana przeze mnie kilka razy ale tym razem mam do nieh rzut kamieniem a kiedyś jechalem 60km w jedną heheh.
Co do wpisów jestem tak zmeczony ze nawet ciężko mi teraz odpisywać :(:(:( zl
Złote czasy systrmatycznisci sie skończyły a szkoda
| 20:56 niedziela, 26 września 2021 | linkuj O jaaaaaaa... Ale miejscówka! :)

Fajnie, że jest wpis, bo już zaczynałem się zastanawiać czemu u Ciebie tak cicho :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ojego