Chorzów Nocą na Rowerze

Sobota, 9 października 2021 · dodano: 12.10.2021 | Komentarze 6

Trasa eventu. Bylo okolo 80 a potem 60 rowerzystow. Prędkość spacerowa więc w połączeniu z moim strojem wyziebilem sie na tyle ze na sam koniec zmarzłem.
Ale spotkala mnie przygoda, druga raka w życiu ... bo wymyslilem że wrócę sobie pociągiem.
pociag mial byc 20:50 peleton mial zakończyć. Przejazd w okolicy dworca. Podpytalem o szczegóły i doszedłem do wniosku ze na 2km od mety musialem sie odłączyć.
zostalo mi 10min.
potem sie okazało ze 20.50 to odjazd z następnej stacji
Ustawilem nawigację i dzida. Po 2km zapier...nia wpadam na peron i okazalo sie ze to nie ten a pociag juz wyjeżdżał na stację.
Zmachany ledwo dobieglem z rowerem na ramieniu.
Mission Complete na styk.
W pociagu nie potrafilem wyciągnąć pieniędzy ze schowka w futerale tel. Musiala mi pomoc konduktorka heheh.  Detki nie byl bym w stanie też wymienić.
Takze na kolejne takie nocne tripy z ludzmi sie nie piszę, to juz nie dla mnie.

Kolzwer205
| 01:57 poniedziałek, 31 stycznia 2022 | linkuj Na takich tripach tempo często jest wybitnie emeryckie, nie brałem nigdy udziału w takim wydarzeniu i nie zamierzam, bo wiele podobnych obserwowałem.
Przyjazd na stację razem z pociągiem, ale na oddzielnych peronach już przerabiałem, od razu ciepłej przy takiej sytuacji :)))
| 22:39 środa, 13 października 2021 | linkuj Trollking i Limit - szosa jest do zapier.....
I też już starość i wygodnictwo się włącza ;)
| 20:56 środa, 13 października 2021 | linkuj No to przynajmniej pod sam koniec doceniłeś, że wziąłeś ze sobą szosę :) Nienawidzę jeździć spacerową prędkością na kolarzówce, męczę się, więc odpuszczam takie ustawki :)
limit
| 16:56 środa, 13 października 2021 | linkuj Na do jazdach do pracy mam tyle kręcenia nocnego, że już takie imprezy zupełnie straciły urok. Zwłaszcza jak jest zimno. Teraz nocą jazda tylko z konieczności. Chyba starość mnie dogania...
| 08:48 środa, 13 października 2021 | linkuj Lapec - tak tego dnia było gwieździście.
Co do tego planu jestem na TAK. Marzy mi sie taka noc z kiełbasą piwem gdzieś na szczycie z super widokiem na miasta u podnóża lub niekoniecznie. Będę o tym pamiętał
| 06:02 środa, 13 października 2021 | linkuj Żabol z apki pokazuje że panuje/panowała idealna temperatura pod namiot heh :D

Nocne są fajne ... latem ... przy +20*C i ognisku na zakończenie :). Może w przyszłym roku się uda coś ustawić na taką atrakcję ;).

Póki co jesteśmy coraz bliżej wieczornych, czyli takich ... po godzinie 17:00 :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzyli