Od niechcenia

Sobota, 16 października 2021 · dodano: 17.10.2021 | Komentarze 4

Jakos dzis nie było aury by cieszyc sie wypadem. Brak formy , nadwaga brzuszna i lekki wiaterek w drodze powrotnej spowodowały że bardziej sie męczyłem niz delektowalem heheheh. Ale w domciu najlepiej

Postanowiłem że ominę  główne drogi bo o tej godz jest niebezpiecznie, i za 7 ziko podjechałem do Kalet.
Na  miejscu  obrałem kierunek Koziegłowy.
Było czuć  wilgoci  wpowietrzu a ja męczyłem się z strawieniem bułek które  zjadłem przed wyjazdem. Ogólnie pieczywa nie jadam , tym razem zrobiłem wyjątek i dupa.
Po 25km wkoncu przepaliłem DPFa i jechało się lepiej.
Na trasie do Siewierza  bo to był mój  cel,  w pewnej wiosce wyskoczył mi pimpek który chciał dziabnąć moja nogę albo oponę, nie wiem czym za haczyk ale było słychać dźwięk na szprychach. Bałem się że go przypadkowo rozjade i będzie lipa. Jeszcze przez kilkanaście metrów  mielił  tymi małymi kopytkami i odpuścił.
Na miejscu w Siewierzu mały  postój przy zamku i dzida na chatę. Widać było w mieście że  robią magistrale z Miasteczka Śląskiego  do Zawiercia i to mnie cieszy.
Z Siewierza  do domu jakoś zleciało, paradoksalnie czuje ze ciężko mi rozbujać rower, jak by  coś mnie  chamowalo a jest lżejszy  o 1kg , mi formą spadła  i jestem cięższy  a na niektórych segmentach stravy robię PR. Dziwne.
W ogólnym  rozrachunku obstawiałem  średnią  25 a tu niespodzianka 27 , nic z tego nie kumam hehehe

Wyjazd do roboty mi się przesunął  więc jest szansa że coś jeszcze pokręcę

jechaly sliczne nowe cysterny

Troche slonca w Kaletach

postój w Koziegłowach by podciągnąć spodnie na dupie.
 turbo zjazd , ciekawe ile bym wyciągnął bez ro robienia selfie
 dziury na trasie

zdradliwe slonce ktore nisko swieci i gazeciarze niewidzac mnie mijali na centymetry, ale tu ich rozumiem
Kategoria 50-100km

Kolzwer205
| 02:08 poniedziałek, 31 stycznia 2022 | linkuj Ja mam właśnie z Siewierzem zaległy czerwcowy wpis do wstawienia...tylko jeszcze foty trzeba przekonwertować z formatu Raw do jpeg i póki co nadal mam lenia :))
Ekstra Ludmiła uchwycona na wstępie ;)
| 09:41 poniedziałek, 18 października 2021 | linkuj Trollking - musze sie pocieszyć tym co wykrecilem bo na wiecej mnie nie stać. Piesek to ma szczęście że do tej pory go nikt nie rozjechal.

Lapec - fakt to szybka trasa ale niebezpieczna i nudna.
Bebzon będę musial przenosić do świąt bo wątpię ze go zgubie. Hehehe
| 09:30 poniedziałek, 18 października 2021 | linkuj Oj, drogi z Siewierza do Mierzęcic też nie lubię - przejechać, przeżyć i zapomnieć :)
Zamek w klimacie, dziurawa droga mniej :D

Byliśmy blisko siebie więc mamy i podobieństwa => mi rano wiało, a na powrocie delikatnie w plecki miałem ;]. Do tego też się nażarłem i też mi się źle na początku jechało :P. I podpisuje się pod nadwagą brzuszną :DDDD
| 21:35 niedziela, 17 października 2021 | linkuj Czyli jest dobrze, patrząc na dystans, średnią i Vmax :)

Fajna fotorelacja. Pimpka wyjątkowo nie pozdrawiam :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yslap