Ognicho z Marcinem i ekipą

Sobota, 23 października 2021 · dodano: 25.10.2021 | Komentarze 6

Temat wspolnego wypaducpadł tydz temu ale w przed dzień spotkania zdecydowałem się wpaść na ognicho.
Padało w kratkę wiec do Katowic podjechalrm pociagiem i okazalo sie ze za darmo bo nie bylo konduktora.
Nim dotarłem miejsce mogłem podziwiać piękną jesień w parkach i lasach.
Na miejscu po pewnym czasie udało się wszystkim spotkać a mnie poznać nowe osoby :).
Pomimo niepewnej pogody było fajnie,
klimat ognicha rozkrecał sie z każdą minutą
Były kielbasy ,były ziemniaki, piwo i muzyka jedynie ja nie piłem ale i dobrze bo moglo się to zle skonczyc ale o tym za chwile.
Po ognichu trzeba było wracac a ja mialem pojechac ostatnim pociągiem.
Do dworca miałem z 9km więc trochę km trzeba bylo przejechac. Wybralem inna trasę niż tą którą przyjechalem ze wzgl na bezpieczeństwo o tej godz. Jak sie okazalo po pierwszych km juz zacząłem błądzić i dodatkowo budowa tamtejszych dróg mostów wiaduktów spowodowała ze stracilem cenne minuty i tym samym szansa zdążenia na pociąg spadła do zera. Wkur....sie niesamowicie. Czułem ze tak będzie , mogłem wracac trasą którą przyjechalem.
Mając wszystko w dupie ustawiłem trase do domu i na wkur....ie i totalnej wyjebce przetaczałem się niewygodnym rowerem w kierunku domu.
Po drodze zaliczylem Lidla 10min przed zamknięciem coś wszamałem.
Ziąb i nuda towarzyszyla mi cale kilometry.
Ogólnie nienawidze tej trasy.
W Chorzowie przed rynkiem jest Wiadukt na ktory jest zakaz wjazdu rowerom traktorom itp. na tej głównej trasie na Bytom. Myślę sobie .... zawsze nim jade i dzis tym bardziej. pojadę bo nie chcę zbaczac z trasy i przy sanym końcu wzniesienia JEB z podporzadkowanej włącza sie radiowóz , to sobie myślę JPDL tera mi dojebią jak pech to pech. Ale pojechali i nie czekali na mnie UFFF.
CO by bylo gdyby mnie zatrzymali a ja miałbym wypite , bylo by grubo.
Jakoś zmarźniety dotarłem do domu, jak sie okazało 30min po planowanym powrocie z wykorzystaniem pkp.
Szkoda że dzień tak sie skończył, a lubię jak jest wszystko po mojej mysli zgodnie z planem.

Kolzwer205
| 02:26 poniedziałek, 31 stycznia 2022 | linkuj Szczęście w nieszczęściu, a ognisko z dobrą ekipą najlepsze :)
| 11:59 wtorek, 2 listopada 2021 | linkuj Gocha - Fajnie było sie poznać , to mieliście niezły powrót
Gocha | 18:36 wtorek, 26 października 2021 | linkuj Dzięki za towarzystwo, dobrze że cało dojechałeś :)
My 7 km przez las, z muzą Sabatonu ...wszystkie dziki pouciekały xD
| 14:09 wtorek, 26 października 2021 | linkuj Trollking - dla mnie życie bez alko moglo by istnieć ale wiadomo do ognicha piwko dobre jest.
Wiadukt sobra sprawa jak lecisz do domu autem heh

Lapec - fajnie bylo sie spotkać, powrót będę pamiętał niestety a dj.em był Chwytak :P
Piese£ był super
| 08:41 wtorek, 26 października 2021 | linkuj Towarzystwo poleca się na przyszłość, a powrotu nie zazdroszczę pff. Dobrze że cały, zdrowy, a i portfel przynajmniej nie ucierpiał, bo po a) milicja, a po b) finalnie 0zł dałeś Kolejom Śląskim :D

Remont na Giszowcu pewnie jeszcze trochę potrwa, ale i tak będę raczej radził omijać - nic rowerowego tam w projektach wstępnych nie widziałem. Chyba że coś zmienili w UM.

Marshall się nawet na trzecią fotkę ogniskową wbił ;]. Dzięki za pycha ziemniaki, odwiedziny i DJ-owanie :)))
| 20:38 poniedziałek, 25 października 2021 | linkuj Ale nie złapali, więc to, że nie piłeś boli podwójnie :)

A na poważnie - brawo za rozwagę. Nigdy nie widziałem na żywo rynku w Chorzowie, ale sporo o nim słyszałem. To znaczy o estakadzie przezeń poprowadzonej. Abstrakt nad abstraktami.

Ognicha zazdroszczę. Towarzycho też w dechę :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tynie