Niedzielna Pizgawica

Niedziela, 7 listopada 2021 · dodano: 09.11.2021 | Komentarze 8

Nie chciało mi sie dziś wychodzic gdzie kolwiek ,ale jednak wygralem z lenistwem.
Obralem kierunek wiatrakow które wczoraj uchwycilen na horyzoncie miedzy Toszkiem a Wielowsią. Pizgalo dzis strasznie miotajac po ulicy przez boczny wiatr. Dobrze że nie mialem stożkow bo leżał bym w rowie.
Do Lublinca dlugie monotonne proste zryly mi banie aż niedobrze sie robilo.
Powrót pociągiem.

© Roadrunner1984

Kategoria 50-100km

Kolzwer205
| 03:43 poniedziałek, 31 stycznia 2022 | linkuj Automatyczny słownik chce wiedzieć lepiej - jugosłowiańskich*
| 03:41 poniedziałek, 31 stycznia 2022 | linkuj Świetna fotorelacja! Jako ciekawostkę dodam, że ten konkretny skład EN57 ma bogatą historię - wyprodukowany został dla kolei jugosławiańskich w 1964 roku, później jako wrak sprowadzono go do Polski i po modernizacji od 2011 roku jeździł w SKM Warszawa, a od 2018 roku jest właśnie w KŚ.
| 08:57 czwartek, 11 listopada 2021 | linkuj Trollking - nie aktualizuje tego, cud ze działa. Jak to jest tak stary tel to i android 2.1 hahahha
| 21:52 środa, 10 listopada 2021 | linkuj Fajnie to wyszło. Ale jak z aktualizacjami aplikacji? Na jakim Andku to śmiga? :)
| 11:14 środa, 10 listopada 2021 | linkuj Lapec - dobrze ze się zmienił , jako takie małe miejsce przesiadkowe to dobra wizytowka.

Co do opon to racja, jak jechałem na wasze ognisko to w piciagu mieli skladane haki i koleś sie zaklinowal a ja tez mialem problem z 2.25 . h do d hehehhe
| 07:17 środa, 10 listopada 2021 | linkuj Zawsze zazdrościłem szosowcom tych wąskich kółek - do pociągu idealne :). Z moimi 2,25 to się trzeba nagimnastykować, coby włożyć heh :)

Fajnie się zmienił dworzec w Lublińcu :). Jak tam miałem przesiadkę na Poznań to zawsze niezła szklana bieda tam była heh :D
| 00:16 środa, 10 listopada 2021 | linkuj Trollking - taki kiedys plan mi przyszedł do glowy by z tel zrobić taki ala licznik. Na tel smigaja dwie apki. Ten ala licznik ze zdjecia i orux maps do nagrywania sladu w razie co. Tel mial smigac na androidzie i mieć niewielkie rozmiary przypominające powiedzmy rozmiary garmina.
Dokleiłem do niego łapke która pasuje do stopki na kierownicy no i.tak to wyglada ale spisuje się.super.
| 22:44 wtorek, 9 listopada 2021 | linkuj Idealny pomysł na wycieczkę w takich warunkach :) Pamiętam ten wiatr, masakra.

PKP wyjątkowo zapewnił komfort :)

Ale masz oldskulowego fona. Stara dobra szkoła wykonywania telefonów nieśmiertelnych :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ywala