Rower:Scott USA

Załatwić sprawy + awaria. Gdynia.Wpis 2/5

Czwartek, 25 listopada 2021 · dodano: 09.12.2021 | Komentarze 3

W trakcie drogi powrotnej poprzez luźno działającą manetke obrotową i tym samym złe indeksowanie, przerzutka przerzucajac lancuch po zebatkach plus moje pedalowanie zerwalo mi lancuch. Pierw widzac co sie stalo myslalem że rozpieła mi sie spinka ale bylo to ogniwo ktore cudem naprawiłem zdobycznymi kombinerkami na 6-7 km od domu. Taki zonk a skuwacz w skrzycne leżał.
W obawie że sytuacja sie powtórzy jechalem na 1/4 mocy byle sie dokulac

Kategoria Rodzinne strony

Kolzwer205
| 04:13 poniedziałek, 31 stycznia 2022 | linkuj Awarie w niższych temperaturach bywają bardzo kłopotliwe, właśnie że względu na szybsze drętwienie rąk.
Ekstra klasyk na wstępie i równie ciekawy motyw na koniec ;)
| 14:03 piątek, 10 grudnia 2021 | linkuj Trollking - ja boje sie że zamarzna mi dłonie i nie bede w stanie wymienic dętki. Co do incydentu to zawsze mam skuwacz ale tym razem nie mialem heh. Swoja droga łańcuch i tak juz byl do wywalenia.
| 22:24 czwartek, 9 grudnia 2021 | linkuj Współczuję, fajnie, że udało się dojechać. Ja mam zawsze stresa jak mi łańcuch się zaplącze, że źle coś pociągnę i zostanę z jego połową w łapie. Szczególnie zimą, gdy wszystko jest twardsze niż stal :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd