Rower:Scott USA

Zima, Gdynia. Wpis 3/5

Środa, 1 grudnia 2021 · dodano: 10.12.2021 | Komentarze 5

Wolno po blocie posniegowym byle sie nie uwalic, ale bylo fajnie

317m wys

Kategoria Rodzinne strony

Kolzwer205
| 04:16 poniedziałek, 31 stycznia 2022 | linkuj Ja już raczej takie warunki odpuszczam na rowerowanie, udane foty :)
| 07:51 poniedziałek, 13 grudnia 2021 | linkuj Najlepszym sposobem na marznące stopy jest siedzenie w domu z winem grzanym w łapie :P. A na poważnie to chyba nie ma sposobu. Na AliExpress-ie widziałem że pojawiają się jakieś ogrzewane skarpetki - ino nie wiem ile, i jak na długo to warte.

Pojeździć po śniegu zawsze fajnie, a masz też spoko :)
| 09:39 sobota, 11 grudnia 2021 | linkuj Limit - wydaje mi sie że na to ma wpływ organizm. Jeden drugiemu nie równy. Ale mam ochraniacze Rogeli i wyfaja się takie grubsze.
Jeżdżą ze mna juz z 10 lat i tak do -5 daja rade na 3h jazdy. Potem jak znajde model to napisze.

Trollking - wiem cos na ten temat jak sie fajnie oglada ziab z fotela przed kompem. A co do drogi to wybralem w prawo bo nie chcialem miec blota na plecach
limit
| 07:54 sobota, 11 grudnia 2021 | linkuj Masz jakiś skuteczny patent na marznące stopy? Nie mogę tego tematu przewalczyć. Po godzinie mam dosyć jeżdżenia.
| 21:32 piątek, 10 grudnia 2021 | linkuj Hehe, fajnie, że Ci było fajnie :) Dobrze się to ogląda... siedząc przed kompem :)

Na trzecim zdjęciu jechałbym zdecydowanie w lewo :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jacyd