Rower:RALEIGH

Po pracy z przygodami i Happy Endem

Piątek, 4 lutego 2022 · dodano: 08.02.2022 | Komentarze 5

Dzisiejszy wypad po pracy podkrecil mi ciśnienie a wszystko zaczelo sie od niewinnego wyjscia na rower po pracy.
Mając nie wiele czasu do zachdu wybrałem się pokrecic po okolicy.  Kolega mial mi dac znać czy udało sie znaleźć klucze z roboty które zgubił.
Nie czekajac postanowilem udac sie pod budowę i ich poszukac.
Nie znalazle i pojechalem na kwaterę i wyobrazcie sobie że z futeralu na tel wyleciały mi dowód wraz z kartą legalnej pracy. Jpdl pech przyciagnal pecha.
Nie wiedzialem w ktorym mieiscu moglem je zgubic a do odtworzenia sladu mialem trochę km a przecież ktos mógł je podnieść i zabrac.
Pojechalem znów pod robotę nie wiem dla czego. Poraz kolejny musiałem zmierzyc sie z kilkunasto procentowym podjazdem ktory zabijał mi chore kolano. Udalem sie pod barak i......   Kur.... Leżały tam. Jak wypadly ze ich nie widziałem to nie mam pojecia.
Ale opatrzność wysłuchała moje prośby i to jest swego rodzaju moje swiadectwo.
Przeszczesliwy dziękując niebiosom wróciłem na chawire

Tak to wygladalo :)

W tym malym budynku dworcowym znajduje sie kawiarenka dla kolarzy w stylu typowo rowerowym.

Kategoria Rodan Alpy

| 22:14 środa, 9 lutego 2022 | linkuj Trollking - ty to potrafisz rozbawic hehehehrh. Dziex :)

Kolzwer - dzięki. Boje się że wnpewnym momencie znudza mi się one

Lapec - no dokladnie, aż się lepiej zrobilo hehehe. Podmianka to mega sprawa, inaczej ciezko bylo by sie tu poruszać w sezonie rowerowym
| 06:51 środa, 9 lutego 2022 | linkuj Super sprawa z tą podmianką kolei na ścieżkę :)

Na powrocie ból pewnie troszkę mniejszy - nie dość że z górki, to jeszcze ze znalezionymi ważnymi sprawami ;).

Kolzwer205
| 23:52 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj Dobrze, że tak to się skończyło. Fajne kolejowe motywy, ale ostatnia fota po prostu mega!
| 22:50 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj Jak gubić dokumenty, to tylko tam :)

Fajnie, że zguba się znalazła. A widoki miażdżą.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hwils