Podjazdy: 30 m
Rower:RALEIGH

Po pracy St. Jorioz do Annecy

Środa, 2 lutego 2022 · dodano: 06.02.2022 | Komentarze 7

Po pracy wyjątkowo się wypogodziło i bylo cieplo , wiec postanowiłem przetestować przeszczepa.
Pojechalem do miasta i nazat hehe.
Wszystko dziala ale oszczędzam noge no i kondycja totalne dno ale czego się spodziewac po moich przygodach.

Golden A£er ;)

Kategoria Rodan Alpy

| 22:15 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj Trollking - jak narazie jest ładnie tylko bliskość gór powoduje ze po pracy o 17 słońce pomimo że jest wysoko na niebie to juz jest za górą hehrh

Andale - Wiem.co czujesz gdy w pl pogoda fatalna. Pozdrawiam

Lapec - sorki ze truje wam dupe tą kontuzją ale dokucza mi na tyle że nie da sie.zapomnieć nawet na 1 dzien. Jechałem po dobrej tylko się odwrocilem Heheh.

Kolzwer - powiem.ci ze tu pogoda i widoki zaskakuja mnie kazdego dnia heheh

Wowa - dokładnie, jak jest słońce to żyje. To paliwo do fantastycznego samopoczucia które jest mi potrzebne daleko od domu i rodziny. Pozdro
wowa113
| 12:13 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj Kurcze, aż chce się żyć.
Kolzwer205
| 11:18 poniedziałek, 7 lutego 2022 | linkuj Te chmury razem ze słońcem i błękitem nieba dają mega klimat!
| 10:13 poniedziałek, 7 lutego 2022 | linkuj Kondycyjnie to większość ma padakę, nawet bez kontuzji xD.

Widoki bomba, a Ty chyba po złej stronie śmieszki jechałeś :PPP
andale
| 23:05 niedziela, 6 lutego 2022 | linkuj Widoki takie piękne, że aż żal oglądać :P
| 21:11 niedziela, 6 lutego 2022 | linkuj O kurde, ale pięknie :)

Niech się u Ciebie codziennie wypogadza :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ewacz