Tarnowskie G.- Tworóg - Koszęcin - Woźniki - Siewierz - Bytom

Niedziela, 18 kwietnia 2010 · dodano: 19.04.2010 | Komentarze 5

Wypadzik kolejny raz typowo terenoznawczy,tym razem postanowiłem sobie zaliczyć kilka fajnych miejscówek.Towarzyszyła mi słoneczna piękna pogoda z wiaterkiem który czasami dawał sie we znaki, jechałem i mijałem wioseczki miejscowości i wszędzie cicho spokój sklepy pozamykane.
Była to godzina podczas której zaczynała się ceremonia pochówku Pary Prezydenckiej.Pierw odwiedziłem Koszęcin i w nim Stację RCN z dwoma masztami radiowymi h =138m i h = 110m. Potem udałem sie do miejscowości Woźniki gdzie wjechałem na Cogłową górę z której roztaczał sie super widoczek.
Chwila odpoczynku i dalej kierunek Siewierz, do którego z Winowa przez kilka km musiałem śmignąć drogą szybkiego ruchu ;/ i nie było żadnej alternatywy na mapce,. Potem to już kolejne km od Pyrzowic do domu były mi dobrze znane.
Wypadzik uważam za mega udany zważywszy na pogodę która przeważnie jest w ciągu tygodnia pracy a na weekend musi się zepsuć.:)

ROUTE 907

Góra Grojec z Koszęcina

RCN KOSZĘCIN z lewej maszt 138m , z prawej 110m

110m

138

Woźniki Cogłowa Góra

| 15:12 wtorek, 20 kwietnia 2010 | linkuj Dzięki za info , będę musiał odszukać ów drogę i na przyszłość wprowadzić ją w życie :):):)
Yacek
| 06:42 wtorek, 20 kwietnia 2010 | linkuj Obejrzyj sobie ślad GPS z mojej wycieczki z 8 października 2009 roku. Tam jest ten fragment, o którym piszę.
| 06:36 wtorek, 20 kwietnia 2010 | linkuj Z Winowna jest fajna alternatywa dojazdu do Siewierza. Jadąc od Woźnik za sklepem po prawej trzeba skręcić w prawo. Jedziesz wtedy przez las do Brudzowic przez małą miejscowość zagubioną w lesie - Młynek, a z kolei z Brudzowic znowu przez las do wygodnej, szutrowej drogi, na której jedziesz w lewo. Potem trochę wzdłuż torów kolejowych do Siewierza.
Na pewno bezpieczniej i ciekawiej niż jedynką.
Pozdrawiam!
| 21:02 poniedziałek, 19 kwietnia 2010 | linkuj :D:D:D Również Witam i pozdrawiam
Dynio
| 20:57 poniedziałek, 19 kwietnia 2010 | linkuj Witam kolejnego rowerzystę z Bytomia.PozdROWERek.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emwog