Wypadzik po pracy

Środa, 28 kwietnia 2010 · dodano: 28.04.2010 | Komentarze 4

Piękny słoneczny dzień towarzyszył mi w pracy przez cały dzień, więc pomyślałem sobie ze grzechem będzie nie wyskoczyć gdzieś na rowerku.
Więc po powrocie do domu i zjedzeniu obiadu godzina 19:00 z groszami wystrzeliłem w kierunku Rogoźnika i tym samym zaliczenia góry Buczyny:]
Temperatura prawie idealna bo jeszcze można było się zgrzać i miejscami zimne wilgotne ,przyjemne powietrze.
Podjazdy trochę dawały w kość ale ogólnie trasę traktowałem na spokojnie
Po dotarciu na miejsce kilka fotek po ostatniej odrazu padła mi bateria.
Powoli zaczęło się ściemniać wiec wyciąłem dzidę w kierunku domu, mając tylko tylnią lampkę nie chciałem stwarzać zagrożenia nadjeżdżającym znad przeciwka.
Pozytywnie zakończony dzień :D, oby więcej takich

Jezioro Świerklaniec + kościółek w Sączowie

Góra Buczyna - Rogoźnik

TRASA

k4r3l
| 05:47 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj super, że się załapałeś - zachód miodzio! ale wschody wyglądają równie ciekawie:)
| 20:54 środa, 28 kwietnia 2010 | linkuj Dzięki serdeczne za komentarze. Co do terenu to piekny widoczek roztacza sie do okoła również uwielbiam to miejsce. Cisza spokój tylko szkoda ze dnia zabrakło na piknik :P:P:P
Pozdrawiam
Dynio
| 20:45 środa, 28 kwietnia 2010 | linkuj Moje ulubione tereny odwiedziłeś :)
DaDasik
| 20:45 środa, 28 kwietnia 2010 | linkuj Zajebiaszcza jest trzecia fotka :)
Ten zachodzik z szosóweczką i kontury trawki.... Hmmmmm, aż chce się tam położyć i bujać w obłokach :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chnaw