Podjazdy: 58 m
Rower:Arkus

Mega Skromna Rowerowa Majówka :D:D:D:D

Wtorek, 4 maja 2010 · dodano: 06.05.2010 | Komentarze 3

Wypad Majówkowy postanowiłem spędzić w rodzinnym mieście.
pierwsze dni spędziłem z rodziną , potem padało i jedyna okazja nadarzyła się w dzień powrotu na południe.
Niestety brak czasu sprawił ze odwiedziłem wieżę widokową znajdującą się nieopodal mojej dzielnicy.
Pomimo niewielkiego dystansu :D te kilka km dało mi dużo frajdy odwiedzając stare miejsce które uwielbiam .

Wieża na g.Donas 206m n.p.m. wieża 70m taras widokowy na 26m

Ukochana Dzielnica

Gdynia z wieży - w oddali Komin EC + mierzeja Helska

W oddali wiatraki w okolicach pucka

Widok na Sea Towers + mierzeja Helska

Tankowce na zatoce Gdańskiej + widoczna nad koronami drzew wieża widokowa Gdynia Kolibki

Widok na RTCN Chwaszczyno 317m wysokości

Widok na Wzgórza Szymbakru + widoczna wieża widokowa "Wieżyca" oddalona od góry Donas o 34km w linii prostej

JA

Trasa
Kategoria Rodzinne strony

| 09:15 niedziela, 9 maja 2010 | linkuj Zależy od kondycji , w moim przypadku udało sie wejść bez postojów ale na górze miałem ciężki oddech hehe dzięki za komenty :] i Polecam urlop spędzić w gdyni i 3 mieście szczególnie na rowerze. Piękne tereny i masa ścieżek rowerowych
fredziomf
| 18:29 sobota, 8 maja 2010 | linkuj Ciężko wyjść z rowerkiem na górę? Ładnie pokazane lasy na mapce trasy, dla kogoś z poza Gdyni.
Dynio
| 21:03 piątek, 7 maja 2010 | linkuj Gdynia jest piękna ale mam nadzieje że wracasz do Bytomia ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kjakw