Podjazdy: 86 m

Krótki Słoneczny wypadzik :]

Sobota, 5 czerwca 2010 · dodano: 05.06.2010 | Komentarze 4

Upalna Sobota , piękny słoneczny dzień, tuż po tym jak Ululaliśmy z żonką synka udało mi się wyskoczyć chwile na rower.
Więc postanowiłem zajechać na Kopiec Wyzwolenia na którym dość dawno nie byłem.
mogę powiedzieć ze temperatura była zbyt wysoka, i w takowej nie jeździ sie komfortowo.Ale za to przejrzystość powietrza była dość dobra i dzięki temu udało mi się ustrzelić kilka fajnych fotek.

Widok na Beskid ( Klimczok i Sczyrk) oddalone o 100km

Bazylika Najświętszej Marii Panny w Piekarach Śląskich

Kominy Huty Katowice w Dąbrowie Górniczej , odległość 26 km

biber
| 23:39 sobota, 5 czerwca 2010 | linkuj Super fotki. Elegancka, owocna wycieczka
art75
| 22:59 sobota, 5 czerwca 2010 | linkuj Rzadko sę trafia taka widoczność, jak dzisiaj. Ciekawe zdjęcia robisz. Pozdrawiam.
| 22:07 sobota, 5 czerwca 2010 | linkuj No to trzeba sie wybrać tam przy dobrej pogodzie :]
fredziomf
| 22:05 sobota, 5 czerwca 2010 | linkuj No to pofociłeś całą okolicę. Na wzniesieniu na drodze między Księżym Lasem i Kamieniec, dobrze także widać góry.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chnaw