h km/h:

XII Bytomska Masa Krytyczna

Piątek, 18 czerwca 2010 · dodano: 24.06.2010 | Komentarze 1

Na dwunastą masę jak zwykle dojechałem na styk.
Dzień nie wyglądał za ciekawie gdyż już w południe padało, potem uspokoiło się ale nie na długo bo pod koniec przejazdu Bytomskiej Masy zaczęło tak lać ze nie mogłem w to uwierzyć , i to co tutaj do licha robię :D:D:D:D:D.
W Ścianie deszczu twardo już tylko 90-cio procentowa frekfencja przemieszczała sie po zalanych po kostki ulicach miasta.
Po okularach tak mi się lało ze musiałem je ściągnąć, studzienki burzowe nie wyrabiały z odprowadzaniem wody a na niektórych budynkach woda płynęła po ścianach.
Temu wszystkiemu towarzyszyła jeszcze burza z fajniutkimi grzmotami. W butach nogi mi pływały ale najbardziej obawiałem sie powrotu , a co za tym idzie.... większa prędkość i wiatr w mokrą klatkę piersiową co mogło zaowocować zapaleniem płuc. Ale wszystko dobrze sie skończyło a buty 3 dni schnęły :P:P:P
Mam Nadzieje że Organizatorzy :D:D:D na zapowiadaną niespodziankę zapewnią nam tym razem Słońce :D