Rower:Arkus

Krótki wypad w rodzinnych stronach

Wtorek, 13 lipca 2010 · dodano: 13.07.2010 | Komentarze 4

W weekend postanowiłem wybrać się z moją małą rodzinką do rodzinnej Gdyni.
Chcieliśmy uciec od skwaru który panował na śląsku. Ale po dotarciu okazało sie ze nawet nad morzem nie było komfortowo. Po wypoczynku w dzień powrotu (wtorek ) , z rańca około 9-tej postanowiłem wyskoczyć na rower.
Nie mając dużo czasu na zaliczenie starych dobrych miejsc wybrałem jedno,Wieża widokowa Gdynia kolibki. Zmierzając do celu myślałem ze upał mnie wykończy,moja nowa koszulka z 3-miejskiego RWM-u była totalnie zlana potem.widoczność ograniczona poprzez ranne zamglone powietrze i słońce od strony morza , ale i taki widok cieszył oczy . Tak więc kilka fotek , sekunda refleksji i dzida z powrotem. Może na urlopiku coś sie wiecej wykręci :D:D

Widok w kierunku centrum

Płyta Redłowska i w oddali Sea Towers

Witomińska "Witawa"

Tankowiec na zatoce , słaba widoczność przez ranne powietrze. Można ujżeć kawałek klifu Orłowskiego

Sopockie Molo i budowana Marina

Wieża widokowa na górze Donas , ta z ostatniego mojego pobytu

Ten sam widok bardziej oddalony

Ja i lajtowy strój

Kategoria Rodzinne strony

hose
| 16:09 wtorek, 20 lipca 2010 | linkuj gwoli mapy, będzie czekała na następnej masie w Bytomiu, gdzie spróbuję się pojawić

pozdrower
DaDasik
| 21:57 wtorek, 13 lipca 2010 | linkuj Ja bym chciał chociaż górki takie mieć :).
Mamy nawet fajne wydmy, ale wszystko zalesione.
PS. Rekonwalescencja to podstawa ;), ale niestety jeszcze to boli, a czasem jak jasna cholera, ale jest dobrze.
| 21:28 wtorek, 13 lipca 2010 | linkuj Dziękówa , może to nie góry ale na żywo widoczki są jeszcze bardziej fajowe niż foty :D:D:D:D:D zapraszam do Gdyni :D:D:D
DaDasik
| 21:08 wtorek, 13 lipca 2010 | linkuj Fajne zdjęcia :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ceobi