Podjazdy: 67 m

Nocny wypad po okolicy

Czwartek, 22 lipca 2010 · dodano: 22.07.2010 | Komentarze 4

Wieczorkiem o 22:00 postanowiłem pokrążyć po okolicy, myśląc że temperatura będzie komfortowa.
Niestety zaduch straszny dokuczał mi przez całą trasę, na początek odwiedziłem fontannę w radzionkowie, której pstryknąłem kilka fot, bardzo mi sie kolorystycznie podobają, Sama fontanna jest świetnym pomysłem by podziwiać jej piękno i się zrelaksować.
Kolejnym miejscem do którego dotarłem był Kopiec Wyzwolenia. Totalnie nieoświetlony
sprawiał wrażenie mrocznego i strasznego. Dojeżdżając do niego jakieś zwierzyny w trawie na poboczu filmowały mnie do gęsiej skóry brrrrrrr ( jazda solo ) :P:P:P. Z kopca fotki tylko bazyliki i księżyca zrobiłem, reszta świateł była zbyt daleko.
Do domu powrót przez Rojcę i Bazę Paliw która też uwieczniłem.
Ogólnie skromnie ale zawsze coś, może weekend przyniesie zadowalający dystans.

moon

Rojca Baza Paliw

DaDasik
| 21:46 czwartek, 22 lipca 2010 | linkuj Foty super! Gratuluję takiego efekty bez statywu :)
| 21:17 czwartek, 22 lipca 2010 | linkuj fredziomf Ręcznie Rysowałem ,nie mam niestety jeszcze nic co by zostawiało ślad mojej trasy :P a mapka to screen z zumi :D:D:D
Dynio foty też mi się podobają całkiem spoko wyszły bez statywu , bo do plecaka mi się nie mieści hehehehe .Dzięki za komentarze
fredziomf
| 21:10 czwartek, 22 lipca 2010 | linkuj Super fotki Ci wyszły. Właśnie co dopiero znajomy się chwalił, jaka to fajna fontanna w nocy, jest w Radzonkowie.

Pytanko techniczne, mapka to Targeo. Trasę rysowałeś ręcznie, czy da się wstawić także ślad gpx?
Dynio
| 21:09 czwartek, 22 lipca 2010 | linkuj Fontanna i księżyc są super.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa arzyz