Rundka po okolicy

Sobota, 6 listopada 2010 · dodano: 07.11.2010 | Komentarze 0

Pogoda typowo jesienna i dość mocny wiatr, czasem uciążliwy dla rowerzystów, ale do poturlania sie po okolicy taki mi sie podoba :P:P:P:P.
Kilka Checkpointów do zaliczenia , wiec udaję się w Las Siegiet-u, tam przecinam go wzdłuż i wszerz. Wyskakuję na Gliwickiej koło Rept po czym kierunek Kopiec Wyzwolenia, tam delektuję się widoczkiem który relaksuje mnie za każdym razem gdy tam jestem :D:D. Krąże jeszcze trochę bardziej koncentrując sie na zwiedzaniu bo przeważnie miejsca mi nieznane przecinam niewiedząc nawet jak bardzo mogą być interesujące.
Ostatnim punktem mojej jazdy jest Kanion Dolomitów , do tej pory obserwowałem go tylko z góry , krawędzi urwiska, tym razem postanowiłem do nie go wjechać. Ku mojemu zdziwieniu okazał sie obszerny.Z góry wszystko wydaje się małe ale w rzeczywistości można trochę pobłądzić , liczne alejki , rzeczki, potoki ,odnogi dróg bardzo mnie zaciekawiły , jak i klimat i krajobraz tam panujący:]. trochę przypominał mi pustynię skalna trochę marsa i trochę krater po meteorycie :]:]. Chłopaki na kładach i krosach mają tam raj :P.
Dzień zaliczam do udanych pomimo ze nie udało się wyskoczyć gdzieś dalej , tereny
koło miejsca zamieszkania mile mnie zaskoczyły.