Błotnista Cykloza

Niedziela, 6 lutego 2011 · dodano: 07.02.2011 | Komentarze 6

Po tegorocznych krótszych nijakich wypadach postanowiłem wyskoczyć po okolicy. Ciepło się zrobiło wiec pomyślałem że maksymalnie zjeżdżę pobliskie dzielnice. Trochę asfaltem trochę w terenie ale najciekawsza była końcówka :D:D:D. Postanowiłem że na koniec podjadę na dolomity powspominać moje październikowe wesele. Po minięciu budynku i biura DSD okazuję się że poniższe tereny są rozkopywane do dalszego zagospodarowania terenu. To że błoto po roztopach pod kołami mi chlapało to niedziwne ale pomyślałem że dalej już będzie ok, niestety z każdym metrem było coraz gorzej .Wiedziałem że jak tylko się zatrzymam będzie po moich butach.Dolomitowe kamienie pod błotem jadąc pod górę coraz to bardziej mnie spowalniały aż niestety doszło do kontaktu z marsjańskim Błotem :P:P:P.
Całe szczęście że jednak nie zdecydowałem się na założenie SPDków heheh szkoda było by butów.
Musiałem jednak zawrócić i uwalony dotarłem do drugiego kanionu, gdzie zjechałem w dół i przy tamtejszym potoczku obmyłem trochę rower i łańcuch który z kasetą robił za młynek do kamyczków.
Także nie było sensu dalej dożynać napędu i postanowiłem zawrócić do domu.