Turbo pogoda :D:D

Sobota, 12 lutego 2011 · dodano: 15.02.2011 | Komentarze 4

Co tu dużo pisać, ostatnia sobota okazała się pięknym słonecznym dniem
w który wyskoczyłem na rower, niestety na godzinkę ale zawsze coś.
Od dłuższego czasu przymierzałem się by zajechać do opatowic gdzie przy ładnej pogodzie widać piękną panoramę w kierunku lublińca i częstochowy.
Dzięki hulającym wiatrom widoczność była super czysta,a poniżej zamieszczam
kilka fotek z tego dnia :D

Panorama i krótki opis co widać( 1:1 )na horyzoncie:D:D

Po lewej stronie nad lasem słabo widoczne Maszty RCN w Koszęcinie

Jeszcze raz na max zoomie

Huta cynku miasteczko śląskie

W oddali widoczny maszt telefonii w Lubszy koło Psar

fredziomf
| 08:02 czwartek, 17 lutego 2011 | linkuj A to jednak znam, w tym Tesco nawet zakupy czasem robiłem.
| 21:24 środa, 16 lutego 2011 | linkuj Jacek- no wycieczka toto nie była ale krótki wypad :P:P ale co do pogody to naprawde MOC
Michał - Opatowice to dzielnica tarnowskich G. i pewnie to cię zdekoncentrowało :P:P:P. znajduje się w miejscu koło TESCO jak lecisz na Tworóg z tarnowskich :D:D Polecam , fajna miejscówa koło takiego Kościółka
fredziomf
| 12:35 środa, 16 lutego 2011 | linkuj " do Opatowic", a gdzie one są? Widzę że w okolicy, ale nie znam. Widzę że dorwałeś lepszy dzień i dobra jazda.
Dynio
| 23:52 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj Super wycieczka.Przy takiej pogodzie super widoki na Lasy Lublinieckie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiek