Słoneczna niedziela na szosie

Niedziela, 3 kwietnia 2011 · dodano: 03.04.2011 | Komentarze 4

Piękna słoneczna pogoda , chyba jako nagroda za pochmurną sobotę.
Godzina 15 , późno ale wyskoczyłem na chwile i nie żałuję , przy okazji chciałem przetestować kupiony tylny hamulec Sora BR-3300 i przerzutkę tylną SRAM 3.0.
Upał jak w lato , ciepło mi się zrobiło ze jechałem tylko na koszulce rowerowej.
Ograniczony czasowo śmignąłem na Dobieszowice,tam oblukałem postępy w pracach nad A1-ką, rowerzystów full na drodze, w końcu nie czułem się samotnie.
Powrót przez piekary gdzie samochody zostawiam w tyle. Uwielbiam krótkie sprinty w przedziale 50-55km/h inaczej się odczuwa jak w samochodzie :D:D I pomyśleć ze kolarze jadą przez prawie 200km z prędkościami 50-60km/h masakra.
Dzień udany , podzespoły sprawują się doskonale, za tydzień jak będzie taka pogoda wystrzele na dłużej :D:D:D

Piękna pogoda i kolesie od modeli RC mieli piękny dzień lotny

Budowany wiadukt przed Dobieszowicami

Kierunek Pyrzowice

Wygrzebać się ciężko :D:D:D

SRAM 3.0

Shimano SORA BR-3300

| 15:43 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj Hmm co tu napisać ,zakres pracy to 7-8 rzędów spokojnie , jako nówka działa delikatnie głośniej od poprzedniej ale to dlatego że nie naoliwiłem jej dobrze bo nie chciałem by była uwalona od smaru. dobrze się sprawują z manetkami na ramie ale mam ustawione bez indeksowania i przeskakuje między nimi błyskawicznie :D:D
DaDasik
| 08:47 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj Fajne zdjęcia :)
A możesz mi coś napisać na temat tej przerzutki?
Mam identyczną i zastanawiam się, czy nie wsadzić kasety 7 rzędowej i nie założyć tego hamerykanckiego srama ;)
gdynia94
| 21:38 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj No trzeba przyznać, dzisiaj była piękna pogoda. My tez śmigaliśmy ubrani jak w lato :)
Fajna traska, pozdrawiam.
| 20:44 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj Zawodowi kolarze zarabiają szybką jazdą, więc nie maja wyboru hehe. My możemy sobie stanąć i fotkę zrobić i pocieszyć się jakimś ładnym widokiem, mi to starcza w zupełności :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa orazp