Podjazdy: 65 m
Rower:

Gdynia cz.2 odwiedziny G. Donas

Środa, 27 kwietnia 2011 · dodano: 28.04.2011 | Komentarze 4

Zbliżała się godzina 18-ta, tez godzina zamknięcia wieży widokowej na górze Donas,
więc z żoną postanowiliśmy zaryzykować i pojechać.
Jak dojechaliśmy na miejsce okazuje się że jest jeszcze otwarta, to śmignaliśmy na platformę widokową skąd
roztaczał się piękny może nie zbyt czysty widok na moją byłą dzielnicę , gdynię i w oddali zatokę gdańską.
Miałem chwilę na wspomnienia z przeszłości, gdzie w wieku kilkunastu lat w miejscu gdzie stoi wieża zbierałem truskawki,
robiliśmy sobie piknik a drzewa były na tyle małe ze widok na zatokę było widać bez problemu ;p;p.
Kilka fotek i wracaliśmy do domu, po drodze wskoczyliśmy jeszcze do TESCO po pierdoły, i tak przejechaliśmy skromne 10km
rozgrzewając tylko stawy skokowe :P:P:P.

Żona przełamuje lęk wysokości :D

Moja dzielnia widziana z wieży

Odrobina szaleństwa,wciąż za mało wrażeń

Mój 11 letni staruszek

Mrówka mrówkę niosła, ah te potyczki między mrowiskami :P
Kategoria Rodzinne strony

DaDasik
| 10:08 piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj Piękne widoczki z tej wieży :)
Pozdrów Żonkę :)
gdynia94
| 20:34 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Wow, przyszła wiosna, teraz widoczki z wieży są jeszcze lepsze niż jak byliśmy tam całkiem niedawno. Polecamy jeszcze tą wieżę w Kolibkach :) Widac z niej całą panoramę Gdyni a po obrocie o 180 stopni - cała resztę trójmiasta.
Dynio
| 20:12 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Pięknie nam to pokazałeś a teraz wracamy do domu ;)
| 19:27 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Sama wieża jest zajebista, a widok z niej jeszcze lepszy!!! Uwielbiam takie tarasy widokowe!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jlrek