Niedzielny Speed

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 24.05.2011 | Komentarze 7

Niedziela godzina 11:00 , myślę sobie, w sobotę nie udało się wyskoczyć na Częstochowę to dziś wyskoczę gdzieś blisko.
Śliczna pogoda, gorąc , grzechem było by siedzieć w domu.Więc postanawiam wyskoczyć
na pyrzowice ,ostatnio Jacek narobił mi smaka na piękne widoki :P:P.
Zbytnio nie przygotowałem się pod kontem pożywienia co potem zaowocowało kryzysem mięśni ;/ w końcowych kilometrach.
Ruszając pomyślałem sobie że będę starał się utrzymać stałą prędkość 30km/h.
Taki sprawdzian czy tempo równomierne uda mi się utrzymać chociaż do połowy trasy.
Nie chciałem jechać ani za wolno ani zbędnie za szybko, w konsekwencji test wypadł nadto pozytywnie gdyż dla gościa jak ja który nie trenuje ani na dystanse ani na tempo jazdy wynik jest jak najbardziej OK :D:D:D.
Prócz przyjemnej jazdy udało mi się ustrzelić kilka fajnych niecodziennych jak dla mnie fotek z lotniska.

| 14:20 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj grigor86-- mysz chyba wiedziała ze będzie fotografowana :P:P:P
c1ach-- podobno jak straż lotniska widzi rower oparty jak ten mój o bramę pożarową to faktycznie można dostać mandat , powiedziała mi to przejeżdżająca tam babka :)
gdynia94
| 20:40 środa, 25 maja 2011 | linkuj Bardzo fajna traska ;)
pozdrower.
| 20:19 środa, 25 maja 2011 | linkuj No i fotki zajebiste porobiłeś! Wszystkie są super. Ale tę myszkę to szacuneczek :-)
DaDasik
| 22:51 wtorek, 24 maja 2011 | linkuj Nie Ty jeden masz z tym problem :P
Ale ja go rozwiązałem tym, że zakupiłem aparat typu mydło, który wożę w tylnej kieszonce koszulki, a ewentualny prowiant wrzucam do torby na bagażnik, którą zrobiłem z fotograficznej po mojej lustrzance nikona :D.
| 22:43 wtorek, 24 maja 2011 | linkuj No powiem Ci że następnego dnia w pracy chodziłem jak zoombie. Nie zdążyłem się zregenerować , mało spałem.
Najlepiej takie osiągi się robi jak jedziesz z pk A do B bez plecaka bez aparatu, a ja tek nie potrafię narazie.Zawsze obieram jakiś ciekawy cel którego muszę uwietrznić na focie :P
DaDasik
| 22:10 wtorek, 24 maja 2011 | linkuj No ja dzisiaj mniej ciekawe fotki z lotniska zrobiłem :P
Kuźwa dystans fajny, ale ta średnia :D.... Czy Ty nie przesadzasz?? :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nychn