Gliwice, i do firmy

Niedziela, 12 czerwca 2011 · dodano: 12.06.2011 | Komentarze 5

Weekendowe plany nie wypaliły ;/;/ , pierw w 4 osobowej ekipie miał odbyć się undergroundowy nocny przejazd ale każdemu pozmieniały się plany i wypad przełożono.
W sobotę miałem zahaczyć o Beskid Śląski ale niestety miałem o popołudniowej godzinie zjawić się w firmie i ten wypad też musiałem przełożyć.
Więc trzeba było zaspokoić głód rowerowy mniejszym dystansem śmigając na miejscu, także pomyślałem że wyskoczę do Gliwic, pewnie nie uwierzycie ale odkąd zamieszkałem na śląsku, a są to 2 lata to jeszcze nie byłem w tym mieście a w brew pozorom dojazd od Tarnowskich G. jest dość fajny.
Postanowiłem zaliczyć słynną Gliwicką giełdę samochodową, żeby ją obejść w całości trzeba całego dnia, ale zanim tam dojechałem koniecznie chciałem ujrzeć słyną drewnianą RADIOSTACJĘ mierzącą 111m wysokości, będącą również najwyższą drewnianą wieżą na świecie.
Robi wrażenie :D:D:D:D aż szok że w całości jest z drewna , jak to wytrzymuje tyle lat nie wiem ale szacun dla konstruktora.
No i tyle z dnia na szosie , trzeba było wracać no i zaliczyć firmę.

WIEŻA W ODDALI

JESZCZE KILKA DNI TEMU PROTESTUJĄC UCIEKŁ NA SAM SZCZYT WICEPREZYDENT GLIWIC, CHYBA WICE PR. ;P;P

| 20:15 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj :D:D:D:D
gdynia94
| 13:14 wtorek, 14 czerwca 2011 | linkuj Wow, wieża rzeczywiście robi wrażenie!
Pozdro!
DaDasik
| 20:30 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Super Jarku!
Wieża radiostacyjna jest wspaniała :)
Ojciec jest krótkofalowcem i z zapaleniem dorwał Twojego linka :]
| 20:36 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Dzięki serdeczne za te słowa :D:D, masz rację powinni Ją na discovery puszczać niesamowite konstrukcje, czy budowle.
A co do wież kominów masztów tv, to jest to co lubię najbardziej , żeby tylko można było na nie wejść ........... byłbym w 7 niebie :d:D:D:D:D

Postaram się jeszcze pojechać w nocy pod nią ,na necie widać że pięknie jest podświetlona.
| 20:02 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Ta wieża jest wprost niesamowita! Nie mogę kopary z kapci podnieść! Jak dobrze, że tam pojechałeś ją sfotografować, bo nic o niej nie słyszałem, a to przecież atrakcja na wielką skalę. W telewizji wolą 5000 odcinków mody na sukces puszczać, bo to jest dla nich ciekawsze, niż takie ciekawostki...przykre, ale dobrze że my mamy Roadrunner1984 :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa empot