Wieczorna PĘTLA wokół domu.

Środa, 6 lipca 2011 · dodano: 07.07.2011 | Komentarze 2

Po ostatnim tygodniu opadów i rowerowego przestoju , postanowiłem wyskoczyć na rower.
To była pierwsza ciepła komfortowa noc idealna do jazdy.
Nie chciałem mieć na plecach zbędnego balastu,zostawiłem w domu plecak z całym ekwipunkiem.
Była to czysta spokojna jazda po okolicznych terenach i miasteczkach.
Rozruszałem zastygnięte i nie do końca zregenerowane mięśnie :D.
Żeby wpis nie był bez foty zamieszczam zdjęcie mojego nowego a zarazem starego nabytku :D:D:D:D.
Jest to turystyczna nieśmigana kuchenka naftowa z 60'tych lat.
Ktoś sobie pomyśli po co mi takie stare dziadostwo.
A chociaż by dlatego że:
- przyda się w terenie czy będę to rowerem czy turystycznie
- nowe gazowe potrzebują wkładów z gazem który też kosztuje
- akurat mam naftę i spokojnie starczy na ugotowanie grochówki dla całego garnizonu :P:P:P
- fajnie jest mieć taki śliczny antyk :D:D
Wczorajsze testy wypadły nadzwyczaj wspaniale, pracuje pięknie ::D:D:D

Adres do zdjęcia znaleziony na necie p.t. PRYMPOL. Moja kuchenka wygląda identycznie, lśni jak Psu pod ogonem hehehehehe.