Rower:Arkus

Z Redy do Gdyni po imprezie`1

Niedziela, 31 lipca 2011 · dodano: 04.08.2011 | Komentarze 2

Po imprezie czas wracać, czułem się całkiem trzeźwo jak na 4 godziny snu heh.
Skierowałem się w kierunki Gdyni droga nr 6, na wysokości Chyloni odwiedziłem kumpla z którym nie widziałem się z 2-3 lata , jadąc dalej odwiedzam dziadków na Leszczynkach.
Mieliśmy dłuższą chwilę na pogawędkę, po obiadku kawie i cieście lecę dalej na
Dworzec PKP gdzie kupuję bilet powrotny na śląsk.
Z dworca mam nie daleko do pk. informacji miejskiej na 10-go lutego gdzie pytam się jeszcze o dostępność niedawno wypuszczonych do obiegu monet 2 zł-otowych z wizerunkiem GDYNI.
Okazuje się że określona ilość do wymiany już zeszła, tym samym wydawać by się mogło że trzeba czekać na łud szczęścia by gdzieś w sklepie przy wydawaniu reszty trafić na taką monetę, ale....... udało mi się dorwać gościa na allegro i właśnie stamtąd kupie sobie kilka sztuk :D:D:D:D.
Dalej odwiedzam plażę miejską, na bulwarze dość dużo ludzi pewnie przez piękną słoneczną pogodę na którą wszyscy czekali od dawna.
Kilka fotek i lecę na kamienna górę z której też strzelam parę zdjęć,
dalsza droga powrotna kieruje mnie w okolice Redłowa gdzie została oddana dobry rok temu kładka pieszo rowerowa :D widoczna na poniższych fotach.
Odwiedzam kolejne ulubione miejsce piwkowania z kawalerskich lat z którego roztacza się piękny widok na Redłowo.
Tu info do Kamila i Olafa aka gdynia94, miejscówa na ulicy Gedymina niedaleko ul.Wielkopolskiej jadąc na mały Kack skręcacie w Łowicką w lewo.
Dojeżdżając na Dąbrowę gdzie fotografuję miejsce początku mojej edukacji z przed 21 lat, pomyśleć że tyle lat już minęło.
Za szkołą delektuje się nową ścieżką rowerową którą zrobili w tym roku i ciągnie się przez 2 km, niezła inwestycja , raj dla rowerzystów.

Podsumowując: wpadłem do Gdyni na niecałe 3 dni.Miałem wyskoczyć w kilka fajnych miejsc ale więcej czasu pochłonęły mnie inne sprawy, za rok trzeba będzie wpaść na 2 tygodnie.
Pogoda była idealna ale nie zasmakowałem upałów heh , raczej wszyscy w polsce mieli ten sam problem.
Ledwo co się witałem a już trzeba było się żegnać.
DaDasik
pisał że pewnie pojawią się fajne wpisy z mojego pobytu lecz niestety się rozczaruje ;p;p;p

Leszczynki

Komin EC i w oddali Obłuże

Sea Towers

Ruch na zatoce :D:D

Na Kamiennej G.

W oddali HEL

HEL

Kładka pieszo rowerowa nad torowiskiem

Z mojej miejscówy Stadion i sea towers w oddali

Kompleks mieszkaniowy na ukończeniu w Redłowie

Cała torba spakowana a ja zapomniałem getrów ;/;/ a w zwykłych strasznie niewygodnie się jechało :P:P:P