Tour de Pologne 2011 Kraków

Sobota, 6 sierpnia 2011 · dodano: 07.08.2011 | Komentarze 9

Dziś w Krakowie odbywać się będzie ostatni etap Tour de Pologne.
Wracając z nad morza nie udało mi się kibicować w Katowicach więc pozostało wyruszyć do Krakowa.
Zabieram ze sobą moją rodzinkę, do katowic śmigam na rowerku i przed dworcem spotykam się z żonką gdzie razem wskakujemy do pociągu i teleportujemy się 2h do krakowa.
Na miejscu wita nas piękna pogoda i nigdy niemalejący tłum ludzi, a dziś szczególnie tłoczno od kibiców i fanów TDP.
Z żonką rozstaje się na rynku i śmigam w kierunku "Błonia krakowskie" mega turbo ślicznej łąki która wcześniej nie widziałem,tam też okrążają Ją kolarze.
Wzdłuż ulicy ciągnie się ścieżka rowerowa i tam poluję na peleton, montuję moja małą kamerkę i ruszam tuż po minięciu mnie ucieczki.
Pierw myślałem że peleton minie mnie z prędkością światła a okazuje się że muszę zwolnić by dojechali do mnie po czym utrzymuję prędkość, i równolegle jadę z peletonem kilka metrów obok :D:D:D:D:D:D.
Patrząc na licznik prędkość oscylowała w granicach 45-50km/h fajna zajawka jechać tuż obok nich z tą samą prędkością :):):):).
krążę po okolicy robię kilka fot i wracam na rynek do rodzinki by nie czuli się samotnie.
Na rynku mijają nas na 3 okrążenia przed metą i znów odłączam się na 20-30 min jadąc w kierunku mety.
Ciężko już się przedostać gdziekolwiek, ale udaje mi się bocznymi uliczkami dojechać na drugą stronę Błoni i tam czekam na Finiszujących kolarzy.
Widząc samochody techniczne i wyłaniający się za zakrętu peleton rozpędzam się tym samym nagrywając film.
Tu już kolarze zapier...... jak zwariowani coś powyżej 60km/h, mijają mnie jakieś kilka set metrów przed metą. ja od razu po zwolnieniu zjeżdżam na łąkę w kierunku podium.
Tam oglądam wyniki, dekoracje i wręczenia nagród :D:D:D:D, kilka fot i wracam do żony bo już późno się zaczęło robić.
Jem coś w fast foodowni i czekamy na pociąg o 20:30 do Katowic.
Podróż mija w miarę spokojnie, w katowicach udaje się żonce trafić na ostatni autobus pośpieszny do Bytomia, mnie nie wpuszczą z rowerem więc startuję w wyścigu na 25km z autobusem.
Prawie puste ulice i mrugające pomarańczowe światła sygnalizacji to jest to co lubię.Jeszcze taka wewnętrzna energia po TDP sprawia że czuję moc i odpowiednie tempo dzięki któremu zapierniczam jak wariat i doganiam autobus w centrum Bytomia i pod sam dom siedzę mu na dupie :D:D:D:D.
Żona powiedziała mi że pasażerowie trochę zdziwieni byli że przejechałem ten dystans w czasie takim samym jak pędząca 820 na trasie Katowice Tarnowskie Góry :P:P a mnie to bardziej dowartościowało JEA :P

Mój filmik z jazdy z peletonem

FINISZ

Na dzień dobry lewitujący koleś hheeh dobry

Błonia Krakowskie

Kopiec Kościuszki następnym razem tam pojadę

R8 coś pięknego

Synuś sprawdzał czy wszystko dobrze jest zakręcone :D:D:D:D

Wszystkim chyba znani :D

Moja szosa z nowym przednim kółkiem od 3 dni :D:D:D

Tak to ze mną jest podczas pełni :P:P:P:P

Anonimowy tchórz | 19:43 wtorek, 9 sierpnia 2011 | linkuj jaki wyżeł na ostatniej fotce :P
uluru
| 12:09 wtorek, 9 sierpnia 2011 | linkuj Świetne zdjęcia, no i poza w PKP nieziemska :)
Widzę, że na Tour de Pologne nie tylko ładne rowery ale też samochody...
Dynio
| 21:43 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj a potem dziwić się że nasze pociągi wyglądają tak a nie inaczej skoro podróżuje taka łobuzeria :D:D:D:D:D
k4r3l | 14:26 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj heh, z taaakim blatem to można wymiatać :D git foty ;)
| 14:09 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Dzięki wszystkim za miłe komentarze :D
Faktycznie czasem co jest bardzo blisko naprawdę w świecie innych spraw jest daleko.
Trochę wariactwa nie zaszkodzi a uwielbiam się wygłupiać hehe Pozdro.
| 13:10 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj R8 oczywiście na poznańskich blachach :-) a jak!
gdynia94
| 11:45 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj aha, i Kurzaja też widziałem :D
| 11:35 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Super foty. 4 sierpnia kiedy był etap w Zakopanem startowali 50 metrów od miejsca gdzie nocuję :D Ale niestety nie miałem czasu na TdP, przyjechałem tu żeby łazić po górach :) Kilku kolarzy jednak udało mi się zobaczyć, sprzęt też podziwiałem.
// Kamil
MiTTi
| 00:02 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj He he, ale moooc.... Świetne zdjęcia, lewitacja w PKP nieprzeciętna i historia z PKS-em jeszcze lepsza.. Pozdrawaim

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tepez