Rogoźnik i szpula do domu przed burzą

Poniedziałek, 15 sierpnia 2011 · dodano: 16.08.2011 | Komentarze 8

Korzystając z okazji kiedy moja mała rodzinka sobie drzemała , postanowiłem śmignąć w kierunku Rogoźnika przy okazji chciałem zobaczyć postępy prac nad A1 w Dobieszowicach.
Temperatura komfortowa, ja nie biorę plecaka wrzucam tylko do kieszeni koszulki snikersa Pałerrejda :D:P komórkę klucze i miniaturową kamerkę hd z możliwością robienia fot, bo kompakt za duży i musiał bym brać plecak, a tak swoboda i w końcu suche plecy :D:D:D:D:D.
W kozłowej górze udaje mi się wycisnąć 68km/h miedzy domkami i ledwo udaje mi się wyhamować przed główną ulicą,nie ma to jak tarczówki w MTB:P, a z szczękowymi przy tych prędkościach na szosie nieciekawie.
W Rogoźniku troszkę błądzę po polnych drogach ale udaje dostać się tam gdzie chciałem dojechać, spokój świerszcze i piękne niebo zachodzącego słońca ahhhh foty niżej.
W drodze powrotnej w Dobieszowicach widzę nadchodzący burzowy front więc cisnę ile się da i śmigam do domu.
Na miejscu udaje mi się tylko wejść w progi domu i słyszę coraz mocniej padający deszcz heh.
W rejonach mojego wypadu są piękne zachody słońca i za każdym razem kiedy mam okazję tam być o tej porze dnia widzę takie piękne widoczki :D:D:D
JACEK Ty pewnie wiesz o czym mówię , lubisz te tereny :D:D:D

Dobieszowice A1

Kierunek Bytom

Ahhhh

gdynia94
| 23:09 środa, 17 sierpnia 2011 | linkuj Czasem dobrze byłoby mieć taką 'pseudo' szosę :)
uluru
| 11:28 środa, 17 sierpnia 2011 | linkuj Ahhhhhh...to na temat ostatniego zdjęcia :)
DaDasik
| 09:14 środa, 17 sierpnia 2011 | linkuj Fajnego "Lamparta" dorwałeś ;]
Ja tam bym chciał taką pseudo-szosę :)
| 21:30 wtorek, 16 sierpnia 2011 | linkuj Po prostej fajnie mi się śmiga tak na 70-80% to 40kmh mam.
Jeszcze zmienię oponki z 32 na 23-25C i będzie git :D:D:D:D:D:D:D
fredziomf
| 21:18 wtorek, 16 sierpnia 2011 | linkuj Niby na "pseudo"szosie a Vmax imponujący.
| 17:07 wtorek, 16 sierpnia 2011 | linkuj Heheheh co ciekawe kot śmiga po dzielni na dziko ,ma dobrych naście lat i jest matką mojego kota :P . Widzę go raz na ruski rok i akurat udało się go uwiecznić na zdjęciu :P:P:P:P
Co do mostu w końcu można śmignąć nim na drugą stronę , nie musząc zapierniczać na około dziurawym asfaltem :D
| 16:55 wtorek, 16 sierpnia 2011 | linkuj Co za kot, gdyby nie te białe plamki to byłby istny tygrys!
DARIUSZ79
| 16:51 wtorek, 16 sierpnia 2011 | linkuj Dobieszowice trza zaliczyć bo widzem po raz kolejny u kogoś fote z mostu:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zogad