h km/h:
Rower:

Po zasłużone piwko przed burzą :D

Poniedziałek, 5 września 2011 · dodano: 06.09.2011 | Komentarze 5

Znalazłem wczoraj jeszcze troszkę chęci i pomyślałem że szybko skoczę do sklepu po piwko by się lepiej spało po wypadzie na Rybnik.
Udało się jeszcze uchwycić kilka fotek cichej burzy , która pokrzyżowała plany Jackowi ( aka Dynio ) w jego ostatnim wpisie.
Nie mam doświadczenia w robieniu fotek błyskawic ale coś tam zrobić

Widać nawet smugi gdzie pada deszcz

uluru
| 07:01 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Tak, ja też wiem, że trzeba ustawić długi czas naświetlania..Dzięki :)
pozdrawiam
| 16:34 wtorek, 6 września 2011 | linkuj Super pioruny! To trzeba na długim czasie naświetlania migawki chyba robić?
| 12:03 wtorek, 6 września 2011 | linkuj Grzechu ja wiem że ty robisz super fotki i tych swoich piorunów też :D
uluru wiem że ciężko , ci i co mają przyrządy światłoczułe podłączone do aparatu to każdy piorun uchwycą bez problemu. Nam pozostaje jak w moim przypadku np ustawić czas naświetlania na 16 sekund i czekać by w tym czasie się coś upolowało :D . Pozdrawiam
uluru
| 11:30 wtorek, 6 września 2011 | linkuj No nieźle Ci wyszły :) ja nie mogłam ich złapać..
DaDasik
| 11:11 wtorek, 6 września 2011 | linkuj Ładne burzowe fociszcza... Prawie tak ładne jak moje :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa byloi