Rower:Arkus

Weekend w Gdyni z rodziną i spotkanie z chłopakami aka Gdynia94

Sobota, 24 września 2011 · dodano: 26.09.2011 | Komentarze 3

Tak jak w Tytule :), odbyłem spotkanie z Olafem i Kamilem ( aka gdynia94 ).
Wpadałem do Gdyni pozałatwiać sprawy urzędowe , spotkałem się z rodziną i kumplami oraz udało się wyskoczyć na rower z Olafem i Kamilem.
Pierwsze spotkanie na realu w naszej rodzinnej Gdyni :), obraliśmy kierunek Rewa , a jadąc w ślicznej pogodzie wiedzieliśmy że będzie to udany wypad.
Jechaliśmy rozmawialiśmy na różne rowerów tematy, oraz z bliska mogłem oglądnąć niepozorne rowerki którymi wywalili ostatnio 500km :D:D:D
Zaliczyliśmy Rewę z typowym nadmorskim klimatem :D:D oraz Klif w Mechelinkach, tak się składa że nigdy mnie tam nie było, fajnie że pokazali mi tę świetną miejscówę.
Czas uciekał więc na koniec wjechaliśmy do Centrum Gdyni odwiedzając Sea Towers , i bulwar nadmorski.
Niestety ograniczony czasowo musiałem już śmigać, ale i tak wszyscy byliśmy zadowoleni że udało nam się w końcu spotkać i zaliczyć spokojny wypadzik w śliczną pogodę :).
Dzięki Wielkie i do Następnego , tym razem pewnie w śniegu :P:P

Na Gdyńskiej serpentynie

EC Gdynia komin h=150m

Już na Rewie

Krzyż poświęcony ofiarom morza

Cypel na Rewie

Ci to mają fajnie

Kitesurfing

Niestety nieudana próba jazdy brzegiem morza , albo jestem za cieżki albo za grząsko