Zimny sobotni wypad z Michałem (aka) fredziomf

Sobota, 15 października 2011 · dodano: 15.10.2011 | Komentarze 3

W piątek wieczorkiem postanowiłem że zadzwonię do Michała i zapytam się czy ma chęć gdzieś wyskoczyć w sobotę , po krótkim namyśle ustalamy godzinę i miejsce spotkania.
Sobota ruszam o 7:10 by spotkać się o wpół do w centrum, termometr pokazuje 4st ubrałem się ciepło ale tak naprawdę nie było aż tak zimno jak by się mogło wydawać.
Po krótkich przygotowaniach ruszamy w kierunku Katowic, potem zaliczamy hałdę kostuchna przy kopalni Murcki , w końcu mogłem ja zaliczyć ale niestety poranna mgła skutecznie uniemożliwiła nam podziwianie widoków :(:(:(:(:(.
Dalsza podróż prowadziła przez lasy aż dotarliśmy do Masztu w Kosztowach Mysłowicach :D, pogoda się poprawiła na chwilę więc mogliśmy się ogrzać promykami słońca :).
Powrót był dość wietrzny i równie zimny w Chorzowie zaczęło nawet przepadywać, ale na szczęście to już był koniec wypadu więc mogło lać hehe.

Wypad Udany , nawet bardzo, Sporo km prowadziło przez lasy błota ścieżki itp, więc mogłem odpocząć od wypraw ulicami a Garmin Michała skutecznie
sprawdzał się w tym dzikim terenie :D:D:D:D:D. Dystans jak na takie paskudne warunki dość zadowalający a wygłupy i miła atmosfera sprawiła że