h km/h:

Wybudzenie ze snu zimowego

Czwartek, 22 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 3

Witam wszystkich po długim NIC.
Przestój był spowodowany lenistwem , niezbyt ciekawą pogodą miesiąc temu oraz przyklejonym dupskiem do fotelu samochodu .
Śliczna ciepła pogoda sprawiła że postanowiłem ruszyć na dobre , zabrałem treka i skierowałem się do pracy , po drodze zahaczyłem o myjnię ciśnieniową
by domyć go z błota dolomitowego a to paskudztwo potworne.
w drodze powrotnej nie wiedziałem czy dojadę do domu gdyż w przednim kole miałem uszkodzony rdzeń wentyla presty i niepotrzebnie go dotykałem chcąc
dopompowac koło rdzeń wyleciał a dętka zachowywała się jak stary
materac co nie miał zaworu i szybko trzeba było zatkać korkiem
ruszyłem mózgownicę i doraźnie zatkałem wentyl miedzianym drucikiem 1,5 kwadrat w izolacji i zalałem wszystko klejem ala kropelka zakręcając wszystko kapturkiem plastikowym
Wytrzymało :D:D:D:D ale następnego dnia koło było bez powietrza heheh,

Fotek z wypadu nie mam ale by nie było nudno wrzucam dwie z wcześniejszego wypadu którego nie dodaję ze względu na śmieszny dystans