Kierunek g. Siewierska - uchwycić zachód słońca :D

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 9

Sobota ,.....na rano do pracy powrót 15ta, dzień się kończy a taka śliczna pogoda.
Po pysznym obiadku żony pomyślałem że spalę go wyskakując na rower.
Trek był uszkodzony z tym wentylem ze wcześniejszego wpisu a że weekend i sklepy pozamykane z dętkami musiałem przerzućić się
na Szosówę , ale ..... byłą ona zakurzona i też w nienajlepszym stanie po poprzednim sezonie.
Niepoddawałem się , przyspieszona konserwacja mycie itp. trzeba było zdążyć przed zachodem słońca , czyli jeszcze 2h.
Ja kolażówka bez zbędnych plecaków , w kieszeni aparat klucze okulary na zmianę do jazdy nocą i jazda.
Ruszam 16:30 zachód 18:02 więc mam trochę czasu. Pogoda i klimat jak z przed roku a z tym wiązała się tylko jedna miejscówa, Góra Siewierska :D:D:D:D.
Kolażówka spisywała się odziwo dobrze jak na kilkunasto minutowe przygotowanie jej do jazdy.
Nawet udało mi się znaleźć przyczynę stale drętwiejącej mrowiejącej nogi niedokrwionej włąśnie na szosówie.
Okazało się że stelaż siodła był zwichrowany w osi X i tym samym gdzieś miałem uciś na tętnicę ;/;/;/ .
Także jak będzie kasa to wymiana siodła :D:D:D , po drodzę widać mega postępy przy pracach nad A1 to mnie cieszy może przed otwarciem uda się bujnąć tamtejszy odcinek.
Potem ścigam paralotniaży od Dobieszowic do g.Siewierskiej gdzie mają tam swój punkt startowy.
Na miejscu pstrykałem foty Paralotniarzom bo wcześniej nie mogłem ich tam zastać , no i bajeczny zachód słońca
którego fotki nie oddadzą jak bycie tam poprostu :D:D:D:D:D::D:D:D.
Powrót już w pół mroku ale na niebie toważyszył mi Najjaśniej świecący od kilkunastu dni Wenus potem niżej bledszy Jowisz i Rogal księżyca :P:P:P .
Dzień Udany , ja zadowolony i odżywam , nic nie zastąpi roweru

A1

EC Łagisza

Wenus , Jowisz i Księżyc

| 05:18 sobota, 31 marca 2012 | linkuj DaDasik --- z miną już staram sie więcej uśmiechać hehe , co do żony i syna to są na 1 miejscu potem szukam czasu na rower :D:D:D:D.
pape93 --- dzięki za miłe komentarze , jak i wszystkim z resztą. Foty są jakie są , staram sie wrzucać coś ciekawego z wypadów by nie było nudno, czasem wychodzą lepsze czasem gorsze :D Pozdrawiam
completny
| 23:40 piątek, 30 marca 2012 | linkuj Świetne zdjęcia masz na blogu! Najbardziej w tym wpisie zaintrygował mnie komin elektrowni "ubrany" w biało-czerwoną szachownicę :) Pozdrawiam!
Ritha
| 16:25 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj Zdjęcia rewelacja !!!
DaDasik
| 17:18 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Fajne foty, człowieku jednej miny ;)
Odstaw kobitę i dzieciaka i więcej na rower. Coś Ci się od życia należy ;D
k4r3l
| 05:21 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj no nie wiem, które zdjęcie lepsze: bajker na tle zachodzącego słońca czy może paralotniarz:) generalnie kowbojskie klimaty "... i dojechał w stronę zachodzącego słońca" :D
| 23:49 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Szału niema dawno nie robiłem fot zresztą powietrze zamglone nie ma ostrości na niektórych fotach jeszcze miałem odcisk palca na obiektywie hahahahah . Ale cieszę się mogłem wrócić no i czytać wasze komenty :D:D:D:D:D bezcenne :D:D:D:D
gdynia94
| 23:30 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Nareszcie wpisy! Brakowało nam Ciebie na BS :D Świetne fotki, pozdrower!
| 22:53 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Zdjęcie 4 i EC są po prostu mistrzowskie! Miło Cię tu znów widzieć men!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa aoree